Gå til innhold

Enkle øreringer - umulig å få tak i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens,

Først må jeg bare få ut litt frustrasjon.

Jeg liker best helt enkle øreringer. Altså øreringer som er runde; verken enorme eller bittesmå. Mellomstore. Jeg vil ha de i enten gull eller sølv (ikke nødvendigvis ekte, men i de fargene). Jeg tenker litt alla 90-tallet da mange hadde dette.

Brian_Austin_Green_Beverly_Hills_90210.jpg

Problemet er bare det; slike enkle øreringer er nærmest umulig å oppdrive! Jeg har vært i uttallige H&M, Art&Crafts, Glitter, you name it... Jeg finner ikke slike.

Jeg lurte derfor på om noen vet hvor jeg kan kjøpe disse enkle ørreringene? Vet dere om noen butikk? Eller kanskje en nettbutikk? Jeg ville vært evig takknemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay er et alternativ, men jeg har sett mange gullsmed-butikker som selger slikt i ekte sølv og gull. Ekte sølv-ringer på den str koster vel rundt 200kr paret.

Skrevet

De har små og tynne i vanlige gullsmedforretninger. Personlig leter jeg etter noen som er bittelitt tykkere, men finner det ikke noe sted. Må vel spesiallages hos sølvsmed, antar jeg.

Skrevet

De har små og tynne i vanlige gullsmedforretninger. Personlig leter jeg etter noen som er bittelitt tykkere, men finner det ikke noe sted. Må vel spesiallages hos sølvsmed, antar jeg.

Prøv arabiske butikker som selger gull og sølv.

Har sett slike flere ganger i Oslo:)

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 1
Skrevet

Takk alle sammen! :) Dumme meg har selvfølgelig ikke sjekket Gullsmed-butikker...

Hvorfor tror dere forresten at det ikke selges slike øreringer i kjedebutikker? H&M, Zara, Bik & Bok osv.? Er jeg blitt så utrendy? :fnise:

Skrevet

Takk alle sammen! :) Dumme meg har selvfølgelig ikke sjekket Gullsmed-butikker...

Hvorfor tror dere forresten at det ikke selges slike øreringer i kjedebutikker? H&M, Zara, Bik & Bok osv.? Er jeg blitt så utrendy? :fnise:

Ja, er vel ikke akkurat moderne med øreringer. Personlig synes jeg ikke det er noe fint :) Men det er jo en annen sak.

Skrevet

Ja, er vel ikke akkurat moderne med øreringer. Personlig synes jeg ikke det er noe fint :) Men det er jo en annen sak.

Er det så veldig stygt da? Skjønner at det ikke er veldig moderne, men er det så jævlig? Hver sin smak :)

Skrevet

Er det så veldig stygt da? Skjønner at det ikke er veldig moderne, men er det så jævlig? Hver sin smak :)

Nei, er ikke så stygt, men liker det bare ikke:) Derfor jeg sa at det var en annen sak, siden alle har forskjellig smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...