Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

501009-9-1350307024289.jpg

270175-10-1350657908973.jpg

Ser bloggerne har lagt sin elsk på denne varienten av en BH, hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke for vane å gå rundt med BH-en utenfor toppen, så jeg ser ikke helt vitsen med en sånn BH.

• Liker 7
Skrevet

Jeg skjønner ikke visten med den. Når i alle verden skal man gå med den liksom? :huh:

Det er dessuten skikkelig harry og gå i bare BH'n.

• Liker 3
Skrevet

En morsom vri, noe litt utenom det vanlige. Men helt ærlig tror jeg ikke det er noe jeg ville gått til anskaffelse av.

Skrevet (endret)

Haha, har ikke tenkt til å kjøpe den selv jeg heller altså :fnise: Skjønner ikke helt greia, men har sett den over alt i det siste!

Endret av snøfrisk
Skrevet

Pupper er myke. Det er gode grunner til at pupper er myke. Hvorfor skal en da ødelegge hele morroa med harde kalde ting?

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker det ikke. Jeg syntes det er kjempe stygt.... Men det er jo noen som matcher det riktig og da er det OK. Men de fleste jeg har sett med dette har vært dødstrashy.

Skrevet

Nei, huff, det var ikke pent! :(

Skrevet

Jeg synes selve BH'en er tøff, men det er veldig upassende når jenter ned i 16-års alderen (og jenter generelt) går og viser fram undertøyet sitt i offentlighet.

Skrevet

Jeg synes det er kult, litt som crystal bra.

Jeg skulle gjerne hatt en slik å ha under slouchy tops.

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg har en med flate studs, men det er mer en topp enn en BH.

Bruker ofte litt forseggjorte "BH-topper" under løse (evt bittelitt gjennomsiktige) tanktops/t-skjorter.

Synes det kan være kult når man kan se litt av undertøyet, så lenge det er veldig pent undertøy (eller egentlig strengt tatt ikke undertøy). Men det holder med litt peekaboo-effekt, det bildet over hvor hun har dratt toppen til side sånn at begge puppene stikker ut så rart ut. Kombinert med daisy dukes og trutmunn mistet det jo hele kulheten, som er et helt essensielt element i kunsten å kle seg i horete klær uten å se ut som man prøver for hardt.

• Liker 2
Gjest Loverdose
Skrevet

Syns det er ufattelig stilig, men tør selv ikke å gå kledd slik. Kan vel ha med at jeg har ganske store pupper, og da blir det rett og slett for mye. Har man større pupper enn C-cup tror jeg ikke det der er noe å anbefale. Det kan fort bli voldsomt.

Hadde jeg hatt små pupper derimot.. Gud, så mange nagle-BH'er jeg skulle hatt.

Skrevet

hahahahahahah, må ha en sånn, typen hadde dødd av opphisselse. Needless to say, det hadde kun blitt brukt innenfor husets 4 vegger. To ebay i go.

Anonym poster: 5c941d02ab02c501199f732893c4ef4f

• 1 måned senere...
Skrevet

hahahahahahah, må ha en sånn, typen hadde dødd av opphisselse. Needless to say, det hadde kun blitt brukt innenfor husets 4 vegger. To ebay i go.

Anonym poster: 5c941d02ab02c501199f732893c4ef4f

Nå har jeg fått bh'n, og typen vil ikke slutte å klå på de, han sier det er litt som å legge an på et piggdekk eller bolla pinnsvin, haha :ler:

Jeg har egentlig store bryster, men 34B viste seg å være en ganske stor CUP, så får pressa mine 70D greit nedi. Men det er ikke noe jeg hadde gått med ute, litt liten er den jo haha.

Anonym poster: b6ab73ff7423bc52cd2d3fbf28ce39b8

Gjest scorpius
Skrevet

Synes det er utrolig harry. Dessuten tenker jeg bare på blogg.no når jeg ser en slik bh.

Skrevet

Den er harry, og teit, men morsom å posere med foran speilet hjemme. Den er jo ikke brukbar til noe annet, kan ikke gå i gjennomsiktige klær for å vise den, og her i bygde norge hadde de vel fått sjokk :ler:

Anonym poster: b6ab73ff7423bc52cd2d3fbf28ce39b8

Skrevet

Jeg har en med flate studs, men det er mer en topp enn en BH.

Bruker ofte litt forseggjorte "BH-topper" under løse (evt bittelitt gjennomsiktige) tanktops/t-skjorter.

Synes det kan være kult når man kan se litt av undertøyet, så lenge det er veldig pent undertøy (eller egentlig strengt tatt ikke undertøy). Men det holder med litt peekaboo-effekt, det bildet over hvor hun har dratt toppen til side sånn at begge puppene stikker ut så rart ut. Kombinert med daisy dukes og trutmunn mistet det jo hele kulheten, som er et helt essensielt element i kunsten å kle seg i horete klær uten å se ut som man prøver for hardt.

enig med deg. akkurat den det er bilde av øverst i tråden likte jeg ikke så godt pga. de utstående naglene og måten jenta har brukt den. herregud, hvem går med singleten skjeivt på så bhen under synes?! men under gjennomsiktige topper og bluser synes jeg det er fint med en litt mer pyntet/spesiell bh/topp

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg har ikke for vane å gå rundt med BH-en utenfor toppen, så jeg ser ikke helt vitsen med en sånn BH.

Signerer. Synes rett og slett det er skrekkelig harry og ville aldri gått med noe sånt. Men nå er det veldig langt fra min ellers så påkledde og anstendige mainstream-stil og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...