Gå til innhold

Fantastisk dame som redder katter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.facebook...5234-item-18815

Lik siden, trykk så på STEM knappen.

Denne dama bruker all sin tid og alle sine penger på å redde katter. Hun står på dag og natt, og har pr i dag 24 katter i fosterhjem rundt om. Hun driver helt alene, utenom hjelp til fosterhjem. Hun fanger inn, tar katter med til dyrlegen, betaler og hjelper dem. Kattene venter en vondt tid nå som kulda kommer, og hun går kraftig i minus. Vinner hun denne konkurransen blir hun sponset med 25.000kr som kattene SÅRT trenger.

Vær så snill, alle dyreelskere på denne siden. Stem på Kattenes beskytter vestfold!

Anonym poster: 2ab07300074c713983779a97f3fee48c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dere kan selvfølgelig "unlike" siden etter dere har stemt. Men hun trenger dette. KATTENE trenger dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så glad i sånne konkurranser der de skal ha tilang til alt, men gjorde et unntak denne gangen. Stemt :)

:heks:

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke så glad i sånne konkurranser der de skal ha tilang til alt, men gjorde et unntak denne gangen. Stemt :)

:heks:

Tusen takk. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

drar opp denne litt jeg! I helgen har hun reddet det som var igjen av et kull med kattunger som ble kjørt over at noen gutter på go-kart-banen. De skøyt på dem med luftpistol og hadde allerede drept flere kattunger når hun fikk vite dette.

Siste frist i morgen! Trykk "liker" på bergene holms siden, for å så stemme! For kattenes skyld!

Skrevet

Denne dama er fantastisk! Fant en hjemløs hannkatt i garasjen forrige vinter, og satte inn en annonse i lokalavisa om noen savnet den. Gikk et par timer før hun ringte meg og ville hjelpe denne katta. Da den var helt vill og ikke lot seg fange satte vi opp en kattefelle etter tre dager. I mellomtiden ringte hun ofte og lurte på hvordan det sto til. Etter en uke så var den endelig fanget og vi fikk den til veterinær.

Håper virkelig hun vinner dette her. Pleier heller aldri å bry meg om slike konkurranser, men gjør et unntak her jeg også. Dyreliv er mye viktigere enn en heiagjeng-gruppe spør du meg, men alt er relativt. Hun mangler vel 50 stemmer til å nå førsteplassen nå, og om alle stemmer så vil det bety en STOR forskjell for de hjemløse kattene der ute som fryser seg fordervet om vinteren, og lider av sykdommer og skader.

Bare en liten time igjen nå, og det er ikke mange stemmene som skal til

STEM STEM STEM! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...