Gå til innhold

Kutte kontakt med nettflørt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har hatt litt regelmessig kontakt med en gutt jeg fikk kontakt med på sukker.no for en måneds tid siden. Vi er venner på facebook, og snakker litt noen kvelder innimellom. Han har hintet litt til at han vil treffe meg en gang i fremtiden, og siden vi bor i samme by..så er det egentlig veldig greit å få til. Problemet er har jeg har holdt litt igjen, da jeg føler at vi ikke har helt riktig kjemi/ikke klaffer helt. Har snakket helt vanlig, da han er en hyggelig gutt.

For et par uker siden var jeg på fest, og måtte en gutt der. Vi har vekslet en del meldinger, og vi har avtalt å treffes en dag. Jeg liker denne gutten veldig godt, og tenker at jeg bør droppe kontakten med denne nettflørten. Problemet er..hvordan? Bare ikke ta kontakt, og satse på at det glir over..og etterhvert slette han som venn på facebook? Si direkte til han at vi bør slutte å snakke, da jeg føler kjemien ikke er der?

Noen som har vært borte i noe av det samme?

Anonym poster: a159ee5d0ab01b7b5750330a3474b8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har hatt litt regelmessig kontakt med en gutt jeg fikk kontakt med på sukker.no for en måneds tid siden. Vi er venner på facebook, og snakker litt noen kvelder innimellom. Han har hintet litt til at han vil treffe meg en gang i fremtiden, og siden vi bor i samme by..så er det egentlig veldig greit å få til. Problemet er har jeg har holdt litt igjen, da jeg føler at vi ikke har helt riktig kjemi/ikke klaffer helt. Har snakket helt vanlig, da han er en hyggelig gutt.

For et par uker siden var jeg på fest, og måtte en gutt der. Vi har vekslet en del meldinger, og vi har avtalt å treffes en dag. Jeg liker denne gutten veldig godt, og tenker at jeg bør droppe kontakten med denne nettflørten. Problemet er..hvordan? Bare ikke ta kontakt, og satse på at det glir over..og etterhvert slette han som venn på facebook? Si direkte til han at vi bør slutte å snakke, da jeg føler kjemien ikke er der?

Noen som har vært borte i noe av det samme?

Du skal ikke bare kutte kontakten etter så lang tid, det ville være stygt gjort. Vær heller ærlig og si hvorfor du ikke ønsker mere kontakt...

• Liker 1
Skrevet

Du kan si du liker han som ein venn, men at du har møtt ein annen gutt som du er intr. i. Det er stygt gjort å bare kutte kontakten uten videre.

• Liker 1
Skrevet

Det er sårende og forvirrende å bli "dumpet" ved å bli ignorert, ikke gjør det... Si det i klartekst til ham så han kan komme seg videre så fort som mulig :)

Anonym poster: c5cde52f6a0381740ff7ae845e9236bd

Skrevet

Har du blitt sammen med denne "nye" gutten? Og så lurer jeg også på hvorfor du har holdt denne andre gutten på hold når du så ganske raskt at han ikke var noe for deg?

Skrevet

TS her:

Jeg er virkelig ikke sammen med denne "nye" gutten, men vi skal ta en kaffe til uka. Jeg føler heller ikke at denne "nettflørten" har tatt av..virkelig ikke vært noe flørting. Bare vennelig snakk og tykt og tynt. Men har fått en dårlig følelse på denne nettdatingen, og føler det ikke er noe for meg. Vi snakker virkelig ikke vær da, så tenker at kontakten kommer til å dabbe av, om jeg slutter å ta initiativet til en samtale. Og heller si akkurat det jeg føler om han spør direkte om vi skal møtes :)

Hva tenker dere om det? :)

Skrevet

Bare fortell ham at du har møtt noen, og at du derfor dessverre ikke er interessert lenger.

Anonym poster: a96eb1cc30c02aa11bab76a0fc22b05e

Skrevet

Hvordan hadde du likt at han oppførte seg mot deg om situasjonen var motsatt?

Å la det dø ut naturlig går sikkert fint, men å kutte kontakten brått og slette han som venn er selvsagt dårlig gjort. Det beste er nok å fortelle ham at du har møtt en annen og føler det er best at dere ikke har så mye kontakt fremover.

:)

• Liker 1
Skrevet

Neste gang han spørs deg om du vil treffes så sier du at det kan du gjerne, men det blir kun som venner for du føler ikke at det kan bli noe mer mellom dere. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...