AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Kjæresten min er så opp og ned med dette med nærhet. Ene dagen kan hun kose masse, holde rundt meg, klemme, holde hender, ligge i armkroken osv. Neste dag er det gått over til ingenting, ikke engang en liten klapp på skulderen... Merker det gjør meg så usikker. Er det jeg som overreagerer når jeg tenker over dette? Om man en dag er litt sliten og trøtt er det kanskje ikke at man orker å være så nær en annen? Flere her inne som liker kosing, men har de dagene det kanskje ikke blir så mye av det fordi man ikke føler for det? Anonym poster: ecca3ad304eb5ca1a7d26ae83c3be497
Gjest Summers Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Mener du at du aldri føler at kosing bare er et ork?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Sånn er det med kjæresten min også, bare at jeg er en jente. Når jeg er med han så er han såå kosete og snill, men når jeg skriver med han på msn så er det sånne korte svar. Jeg vet jeg ikke skal legge noe i det, det er jo bare msn. Men litt irriterende også. Anonym poster: 2c59169eea6a1c28e2d380c47e03d8e4
ninuska_ Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) . Endret 15. mars 2018 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Mannen min var litt usikker og lei seg fordi han følte at jeg var litt lite kosete. Jeg er kjempeglad i å kose, men problemet var at mannen satt så mye ved datamaskina at det ikke ble naturlig for meg og gå til ham for kos , når det så ut som om han var opptatt. Jeg satt i sofaen, så på tv og følte at mannen ikke ville være sammen med meg siden han bare satt der i steden for sammen med meg, når vi endelig hadde sjansen til å slappe av og kose sammen. Når han ville klemme og kose med meg, var jeg ofte midt i husarbeid eller noe og virket nok litt småstressa, så han følte at jeg avviste ham, mens jeg egentlig bare var litt travel av meg. Anonym poster: 232f4b6c533807788eec41e76a1502b4 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Føler sjelden at det å kose med kjæresten er et ork, nei. Kanskje jeg er i overkant glad i kos, hehe. Men det er egentlig kjæresten min også, så vi koser vanligvis ganske mye. Bare føler hun noen ganger er litt kald. Mulig at jeg er vant til mye, og nesten hele tiden. Så er det rart om vi møtes en kveld og hun setter seg et stykke unna meg i sofaen f.eks. Men det er kanskje fordi man ikke alltid orker å ha noen "oppå seg" om man har en dårlig dag/er sliten. Noen er ikke så flinkt til å utrykke seg skriftlig, over msn eller sms. Sånn er kjæresten min til tider og, selv om det er en jente. Men det skal man nok ikke legge så mye i nei. Er hvordan ting er når man er sammen som teller, å vise det fysisk og gjennom handling er viktigst synes nå jeg TS Anonym poster: ecca3ad304eb5ca1a7d26ae83c3be497
Gjest BM2 Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Du må nok innfinne deg med at dette er slik det er. Kvinner er ikke så kosete som de liker å fremstille seg.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2012 #8 Skrevet 20. oktober 2012 Du må nok innfinne deg med at dette er slik det er. Kvinner er ikke så kosete som de liker å fremstille seg. Påstander, påstander, påstander.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #9 Skrevet 20. oktober 2012 Nå er jeg kvinne selv da! Og som jeg skrev tidligere så er vi begge ganske kosete stort sett Man kan vel være det og likevel ha dager hvor man ikke føler for nærhet. Var mer det jeg lurte på her, om noen kjenner seg igjen i det. TS Anonym poster: ecca3ad304eb5ca1a7d26ae83c3be497
Gjest BM2 Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 Påstander, påstander, påstander. Observasjoner, observasjoner, observasjoner. Erfaringer, erfaringer, erfaringer. Å være mann og sette pris på nærhet er en sikker måte å få en dame til å tørke inn på.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #11 Skrevet 20. oktober 2012 Kosemose. Alltid. Elsker det. Ah. Anonym poster: fbe300b038a6a600faab58fa14903652
Havbris Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Kjærtegn og gode ord er en selvfølge hver dag hos oss. Da holder vi forbindelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #13 Skrevet 21. oktober 2012 Er bare ikke så koselig når man merker at kjæresten trekker seg unna! Når man selv tar litt initiativ... Anonym poster: ecca3ad304eb5ca1a7d26ae83c3be497
Gjest Eurodice Skrevet 21. oktober 2012 #14 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Observasjoner, observasjoner, observasjoner. Erfaringer, erfaringer, erfaringer. Å være mann og sette pris på nærhet er en sikker måte å få en dame til å tørke inn på. Når nærheten (fra mannens side), en klem, et kyss, bare eksisterer før et ønske/krav om sex, og aldri ellers, kan man nok tørke inn, som du kaller det. Endret 21. oktober 2012 av Arabella
Gjest BM2 Skrevet 21. oktober 2012 #15 Skrevet 21. oktober 2012 Når nærheten (fra mannens side), en klem, et kyss, bare eksisterer før et ønske/krav om sex, og aldri ellers, kan man nok tørke inn, som du kaller det. Som hun sa, der kos uten baktanker hadde ledet til at klærene forsvant, "Nei, dette skjer ikke, for det betyr at du kontrollerer meg". Jeg er enig i det du sier, men hvorfor er det et nederlag at kos gjør en kåt?
Gjest Sobril Skrevet 21. oktober 2012 #16 Skrevet 21. oktober 2012 Her er det kos og kjærtegn fra morgen til kveld og fra begge parter. Ikke at vi sitter oppå hverandre, men vi kan finne på å gi hverandre en "knusekos" når vi passerer hverandre mellom stue og kjøkken feks. I sofaen har vi alltid en form for nærkontakt med en hånd her eller der. Så kooz atte :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #17 Skrevet 21. oktober 2012 Du må nok innfinne deg med at dette er slik det er. Kvinner er ikke så kosete som de liker å fremstille seg. he he he
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #18 Skrevet 21. oktober 2012 Her er det kos og kjærtegn fra morgen til kveld og fra begge parter. Ikke at vi sitter oppå hverandre, men vi kan finne på å gi hverandre en "knusekos" når vi passerer hverandre mellom stue og kjøkken feks. I sofaen har vi alltid en form for nærkontakt med en hånd her eller der. Så kooz atte :gjeiper: er det deg selv du har bilde av der?eller er det et du har funnet på nettet.ambefaler deg å bytte til et litt mer tiltalende bilde
Maestro Skrevet 21. oktober 2012 #19 Skrevet 21. oktober 2012 Mannen min var litt usikker og lei seg fordi han følte at jeg var litt lite kosete. Jeg er kjempeglad i å kose, men problemet var at mannen satt så mye ved datamaskina at det ikke ble naturlig for meg og gå til ham for kos , når det så ut som om han var opptatt. Jeg satt i sofaen, så på tv og følte at mannen ikke ville være sammen med meg siden han bare satt der i steden for sammen med meg, når vi endelig hadde sjansen til å slappe av og kose sammen. Når han ville klemme og kose med meg, var jeg ofte midt i husarbeid eller noe og virket nok litt småstressa, så han følte at jeg avviste ham, mens jeg egentlig bare var litt travel av meg. Anonym poster: 232f4b6c533807788eec41e76a1502b4 Er slik vi og har det.
Gjest Sobril Skrevet 22. oktober 2012 #20 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) er det deg selv du har bilde av der?eller er det et du har funnet på nettet.ambefaler deg å bytte til et litt mer tiltalende bilde Nei, det er ikke meg. Ikke er det pupper hun holder i hendene heller (men gresskar). Synes bildet er fint, jeg. Dama ser blid og fornøyd ut. Har du annet du gjerne vil ta opp rundt nick, skrivemåte, meg som person - eller annet som ikke omhandler tema, så send meg gjerne en PM Endret 22. oktober 2012 av Sobril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå