Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisveis!

Kjæresten har bursdag snart..alltid like vanskelig. Har til slutt gjort meg opp noen tanker om hva han kanskje skal få:

- treningsbag (han har sett etter det en stund)

- ansiktskrem (veldig usikker på hva han kommer til å si til det, men han tar litt av min av og til, så tenkte han kanskje kunne ha lyst på sin egen?)

- massasjeolje (han eeeelsker å bli massert)

- sexterninger (hvis jeg tørr å gå innom kondomeriet, det spørs)

- KAKE!

Hva tror dere? Grei gave, eller? Dette er SÅ vanskelig!

(han blir 24)

(anonym bruker tilfelle han titter innom her)

Anonym poster: 3b19e27585454a35808dd6379625ca38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener alt du har ramset opp? Jeg synes det virker som en veldig ålreit gave i alle fall! Litt av alt, og med mindre han har sagt han ønsker seg noe spesifikt, er det jo ingenting som er bedre enn å gi bort noe han kommer til å dra nytte av, og noe som som gagner dere begge godt :mrgreen:

Skrevet

Kake servert på din nakne kropp :cool:

At du rir han inn i solnedgangen mens du har på deg trøya til favorittlaget hans er heller ikke feil. Trøya er seff en gave! Hver gang han tar den på og ser kamp i resten av sitt liv kommer han til å tenke på hvordan du rundpulte han med den på.

• Liker 2
Skrevet

Du mener alt du har ramset opp? Jeg synes det virker som en veldig ålreit gave i alle fall! Litt av alt, og med mindre han har sagt han ønsker seg noe spesifikt, er det jo ingenting som er bedre enn å gi bort noe han kommer til å dra nytte av, og noe som som gagner dere begge godt :mrgreen:

Det blir da helvetes dyrt å kjøpe alt..

Anonym poster: 012e4e6004415da519dfdbe55279d5bb

Skrevet

Hva er sexterninger?

Anonym poster: 4adb540e9de699fe0bd4a7488a286e3b

Skrevet (endret)

Hva er sexterninger?

Anonym poster: 4adb540e9de699fe0bd4a7488a286e3b

Det er leketøy basert på terninger som du kaster. Det er to terninger. På den ene kan det eksempelvis stå "kiss" og på den andre kan det eksempelvis stå "crotch". Sammenlagt skal du da kysse penisen eller ballene mine, eller jeg kysser din vagina. Så bytter man på å kaste terningene. ;)

Endret av Pene sko...
Gjest Summers
Skrevet

Hei! massasjeolje virker knall!

God natt!!

Skrevet

Det blir da helvetes dyrt å kjøpe alt..

Anonym poster: 012e4e6004415da519dfdbe55279d5bb

Du er TS? Hvor mye har du tenkt å legge i gaven da? Litt avhengig av hvor mye du har tenkt å legge i bag eller ansiktskrem går det da an å kombinere i alle fall noe av det? :)

Skrevet

Heisveis!

Kjæresten har bursdag snart..alltid like vanskelig. Har til slutt gjort meg opp noen tanker om hva han kanskje skal få:

- treningsbag (han har sett etter det en stund)

- ansiktskrem (veldig usikker på hva han kommer til å si til det, men han tar litt av min av og til, så tenkte han kanskje kunne ha lyst på sin egen?)

- massasjeolje (han eeeelsker å bli massert)

- sexterninger (hvis jeg tørr å gå innom kondomeriet, det spørs)

- KAKE!

Hva tror dere? Grei gave, eller? Dette er SÅ vanskelig!

(han blir 24)

(anonym bruker tilfelle han titter innom her)

Anonym poster: 3b19e27585454a35808dd6379625ca38

Bag: ok

Ansiktskrem: Til en mann? Kødder du.....? NEI!!!

Massasjeolje: Jepp

Sexterninger JAAAA!!!!

Kake: Helt klart

Skrevet

Om han har sett på bag lenge, og leter etter noe helt bestemt, da er det ikke sikkert at det blir vellykket å kjøpe bare en eller annen bag til han. Jeg hater det når noen gir meg noe som jeg har brukt masse tid på å velge selv, for som regel får jeg noe helt annet enn det jeg vil ha.

Om han forsyner seg av din ansiktskrem, så er det helt kurrant å gi han en egen.

Massasjeolje er knallbra. Lag noen "gavekort" på massasje som følger med.

Kake er greit sammen med en eller annen gave.

Men det hele kommer an på din økonomi, hvor lenge dere har vært sammen, osv.

Skrevet

Bag. Absolutt

Ansiktskrem for menn. Absolutt.

Kake og massasje og sexterninger er noe som får komme i tillegg til selve gaven.

Anonym poster: 21affa4d26f07634b0631a9f21b54693

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil at kjæresten din skal slutte å ta av din ansiktskrem så vil det nok funke å gi ham sin egen. MEN, hvis du ønsker å gi ham en gave han blir oppriktig glad for, så er nok ikke ansiktskrem det beste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...