Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #81 Skrevet 30. oktober 2012 hva da hjelpes? det er så vanskelig å diskutere med deg når du bare kommer med de "hjelpes"kommentarene dine. ' Du fikk ikke med deg det som stod i bold skrift?
Petalouda Skrevet 30. oktober 2012 #82 Skrevet 30. oktober 2012 ' Du fikk ikke med deg det som stod i bold skrift? joda jeg fikk med meg at du uthevet en halv setning av det jeg skrev, men du kan da ikke i fullt alvor mene at jeg skal forstå noe ut av det ?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #83 Skrevet 30. oktober 2012 joda jeg fikk med meg at du uthevet en halv setning av det jeg skrev, men du kan da ikke i fullt alvor mene at jeg skal forstå noe ut av det ? Jo, det kan jeg faktisk mene du skal forstå. For jeg skrev Hjelpes til at du er villig til å betale for at de her brudealongene skal tjene innn pengene sine, for det er da dine penger. Føl deg dog fri til å kaste dem ut av vinduet, du har jo ønsket deg pengegaver, så du får sikkert de tusningene igjen.
Petalouda Skrevet 30. oktober 2012 #84 Skrevet 30. oktober 2012 Jo, det kan jeg faktisk mene du skal forstå. For jeg skrev Hjelpes til at du er villig til å betale for at de her brudealongene skal tjene innn pengene sine, for det er da dine penger. Føl deg dog fri til å kaste dem ut av vinduet, du har jo ønsket deg pengegaver, så du får sikkert de tusningene igjen. he he du er søt da når du håper du kan slippe unna med å dra en halv setning ut av kontekst. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #85 Skrevet 30. oktober 2012 he he du er søt da når du håper du kan slippe unna med å dra en halv setning ut av kontekst. Vel, du er søtere når du tror du kan komme med sånt der teit skit uten at noen hever på øyebrynet for det.
Petalouda Skrevet 30. oktober 2012 #86 Skrevet 30. oktober 2012 Og faktisk er jeg ikke villig til å betale for at de skal tjene inn igjen pengene de går glipp av fordi andre kjipe kjerringskrell utnytter dem som prøverom for så å bestille kjolen på nettet. Dette er ufattelig frekt etter min mening, det hadde vært lett for meg å gjøre det samme men ærlig talt. Jeg får fri tilgang på kjoler til prøving og hjelp til å prøve, mitt bidrag er å kjøpe kjolen der istedetfor å handle på nettet. kanskje du kan fortelle hva som er plagsomt vanskelig å forstå med setningen min her da ? Siden du bare skjønte halvparten mener jeg.
Portvinpiken Skrevet 31. oktober 2012 #87 Skrevet 31. oktober 2012 Enig. Jeg var innom fem salonger og prøvde kjoler. fikk helt grei service og var veldig fornøyd. Kjøpte kjoler i den ene og var enda mer fornøyd. Men jeg hadde ikke vært villig til å betale for en prøvetime. Og faktisk er jeg ikke villig til å betale for at de skal tjene inn igjen pengene de går glipp av fordi andre kjipe kjerringskrell utnytter dem som prøverom for så å bestille kjolen på nettet. Dette er ufattelig frekt etter min mening, det hadde vært lett for meg å gjøre det samme men ærlig talt. Jeg får fri tilgang på kjoler til prøving og hjelp til å prøve, mitt bidrag er å kjøpe kjolen der istedetfor å handle på nettet. Mulig litt OT, men når det gjelder akkurat det med "mitt bidrag" så er jeg personlig en så egoistisk shopper at jeg aldri tenker på at jeg skal støtte eller gi et bidrag til en butikk på noen måte. Jeg har ikke engang dårlig samvittighet for at jeg hander der jeg finner det jeg liker best og til en god pris og service. For meg personlig er service i visse tilfeller viktigere enn pris. Ikke dermed sagt at jeg ville kjøpt noe på nett, men jeg var i 3 salonger å prøvde kjoler før jeg bestemte meg i den siste for noe jeg fant. For de som driver de to første så har det egentlig ingen betydning hvor jeg til slutt endte opp med å handle, da de uansett ikke fikk solgt noe. PS. dette var ikke ment som kritikk som sådan, men jeg ønsket å si noe om at man som kunde ikke bør gå rundt å føle at man skal "bidra til en butikk".
Gjest kiara_pusen Skrevet 31. oktober 2012 #88 Skrevet 31. oktober 2012 Mulig litt OT, men når det gjelder akkurat det med "mitt bidrag" så er jeg personlig en så egoistisk shopper at jeg aldri tenker på at jeg skal støtte eller gi et bidrag til en butikk på noen måte. Jeg har ikke engang dårlig samvittighet for at jeg hander der jeg finner det jeg liker best og til en god pris og service. For meg personlig er service i visse tilfeller viktigere enn pris. Ikke dermed sagt at jeg ville kjøpt noe på nett, men jeg var i 3 salonger å prøvde kjoler før jeg bestemte meg i den siste for noe jeg fant. For de som driver de to første så har det egentlig ingen betydning hvor jeg til slutt endte opp med å handle, da de uansett ikke fikk solgt noe. PS. dette var ikke ment som kritikk som sådan, men jeg ønsket å si noe om at man som kunde ikke bør gå rundt å føle at man skal "bidra til en butikk". God service er alfa og omega!
Petalouda Skrevet 31. oktober 2012 #89 Skrevet 31. oktober 2012 Mulig litt OT, men når det gjelder akkurat det med "mitt bidrag" så er jeg personlig en så egoistisk shopper at jeg aldri tenker på at jeg skal støtte eller gi et bidrag til en butikk på noen måte. Jeg har ikke engang dårlig samvittighet for at jeg hander der jeg finner det jeg liker best og til en god pris og service. For meg personlig er service i visse tilfeller viktigere enn pris. Ikke dermed sagt at jeg ville kjøpt noe på nett, men jeg var i 3 salonger å prøvde kjoler før jeg bestemte meg i den siste for noe jeg fant. For de som driver de to første så har det egentlig ingen betydning hvor jeg til slutt endte opp med å handle, da de uansett ikke fikk solgt noe. PS. dette var ikke ment som kritikk som sådan, men jeg ønsket å si noe om at man som kunde ikke bør gå rundt å føle at man skal "bidra til en butikk". Her er jeg enig med deg, men poenget mitt er at jeg ville aldri utnyttet en butikk som prøverom i den hensikt å kjøpe den samme kjolen billigere på nettet.
Portvinpiken Skrevet 31. oktober 2012 #90 Skrevet 31. oktober 2012 God service er alfa og omega! Ja men man skal ikke måtte betale for den ;-) 2
melly666 Skrevet 31. oktober 2012 #91 Skrevet 31. oktober 2012 Jo, det kan jeg faktisk mene du skal forstå. For jeg skrev Hjelpes til at du er villig til å betale for at de her brudealongene skal tjene innn pengene sine, for det er da dine penger. Føl deg dog fri til å kaste dem ut av vinduet, du har jo ønsket deg pengegaver, så du får sikkert de tusningene igjen. Det sto et ikke der, gjorde det ikke det da? er jeg ikke villig til å betale for at de skal tjene inn igjen pengene de går glipp av fordi andre kjipe kjerringskrell utnytter dem som prøverom for så å bestille kjolen på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2012 #92 Skrevet 31. oktober 2012 Hun som elsker portvin skrev det så pent.
Gjest kiara_pusen Skrevet 31. oktober 2012 #93 Skrevet 31. oktober 2012 Ja men man skal ikke måtte betale for den ;-) Det spiller ikke så stor rolle.
Portvinpiken Skrevet 31. oktober 2012 #94 Skrevet 31. oktober 2012 Det spiller ikke så stor rolle. Dummeste jeg har hørt.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2012 #95 Skrevet 31. oktober 2012 Man har for god råd hvis man vil bruke en tusning på service i kjolebutikken ja.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. oktober 2012 #96 Skrevet 31. oktober 2012 Hva med de som har all intensjon om å kjøpe kjole i salongen, men faktisk ikke finner en som passer eller som de syns er fin? Eller de som opplever at servicen ikke er tilfredsstillende? Det er jo fullstendig urimelig at de skal betale for konsultasjonen. Nei, her er jeg helt enig med Portvinspiken. 4
Gjest kiara_pusen Skrevet 1. november 2012 #97 Skrevet 1. november 2012 Jeg hadde aldri betalt 1000,- for å si det slik. Kunne betalt 250/300,- det er det samme som en inngangsbillett til en av disse oppskrytte bryllupsmessene som jeg velger å ikke delta på. Men forventningene mine hadde nok også vært høyere enn ved en vanlig konsultasjon. Først og fremst unner jeg vel alle den samme servicen jeg fikk når jeg fant min helt gratis. 1
CathFoto Skrevet 1. november 2012 #98 Skrevet 1. november 2012 I et serviceyrke så er service nøkkelordet, og en brudesalong som strekker seg langt for å gjøre kundene fornøyd får sannsynlig mange flere kunder enn en som setter seg selv høyere enn kunden ved å ta seg betalt for å vise frem det de trossalt prøver å selge til kunden. Bryllup er en industri, men det er kundene som bestemmer hvor langt forhandlerne kan gå i sin profittjakt. 1
Portvinpiken Skrevet 1. november 2012 #99 Skrevet 1. november 2012 I et serviceyrke så er service nøkkelordet, og en brudesalong som strekker seg langt for å gjøre kundene fornøyd får sannsynlig mange flere kunder enn en som setter seg selv høyere enn kunden ved å ta seg betalt for å vise frem det de trossalt prøver å selge til kunden. Bryllup er en industri, men det er kundene som bestemmer hvor langt forhandlerne kan gå i sin profittjakt. Amen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå