AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Hei! Skal kjøpe en massasjeolje til kjæresten, noen som har gode tips? Fant en på vitusapotek som heter Seabreeze (fra belladot), noen som har prøvd denne? Synes det er litt kleint å gå på kondomeriet :S Anonym poster: 97826f7cab7f6bc24dd9a963ed7591ea
Gjest aam1972 Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Har ikke prøvd den du spør om, men ville bare foreslå Body Shop, der har de også mye kjekt.
Gjest Lypsyl1 Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Body Shop anbefaler jeg også Tror de fleste massasjeoljene der er parfymefrie, og så blander de i den parfymen som du vil ha.
Roli(g) Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har også vært på body shop og kjøpt en som heter sensualite tropicale. Men "sensual massage oil" finnes også i mange andre dufter, så tror du vil finne en du liker der. Da slipper du også å gå på Kondomeriet
sauen87 Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Bare et lite obs hvis massasjen fort kan ende i mer - mange massasjeoljer inneholder parfyme og andre stoffer som ikke er bra for underlivet, så hold massasjen til resten av kroppen :-)
Gjest Cuntzilla Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Synes ikke noe om massasjeoljer med sterk lukt, jeg. Babyolje funker bra, det får du kjøpt på nærmeste daglivare Ellers så har jeg brukt jojobaolje (som ifølge en massør jeg kjenner er creme de la creme i den bransjen) og mandelolje. Fås kjøpt på helsekost, er godt mot huden og stinker ikke som mange av de sexbutikk-oljene (som forøvrig også gjerne er mandelolje bare tilsatt parfyme). Jeg tror ikke mannfolk er så interessert i å lukte bringebær og ylang ylang etter en massasje uansett. Forøvrig kan du vel egentlig bruke alle oljer du finner på helsekost, samt de oljene du steker mat i. Men det er kanskje ikke så sexy med en dunk solsikkeolje på nattbordet. Endret 21. oktober 2012 av Cuntzilla 1
Gjest BM2 Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Mange knæsj forslag, men fungerer disse sammen med kondomer og andre leker i samme materiale? Er så mange år siden problemstillingen var aktuell for meg at jeg ikke husker hva som passet med hva lenger. Endret 22. oktober 2012 av BM2
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Mange knæsj forslag, men fungerer disse sammen med kondomer og andre leker i samme materiale? Er så mange år siden problemstillingen var aktuell for meg at jeg ikke husker hva som passet med hva lenger. Olje løser opp latex, så vanlige kondomer kan visst sprekke lettere. Jeg bruker plastkondomer (allergi) og tror ikke det har samme effekt på dem. Nå må jeg google litt her kjenner jeg.. Det skal vel gå fint med leketøy? Ikke skada meg på noe jeg, iallefall Myk og fin hud får jeg også etterpå, intimvasken min er faktisk også oljebasert. I tilfelle noen lurte på det, liksom. Olje ruler. Hva skjer BM2, vurderer du å ta på en kvinne igjen?
Gjest BM2 Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Hva skjer BM2, vurderer du å ta på en kvinne igjen? Nei På tross av min høye alder så svikter ikke hukommelsen min meg helt. Jeg erindret fra ungdommens år, da en ennå mente det kunne komme noe godt utav dene form for aktiviteter, at ikke alle oljer var heldige sett fra et preventiv perspektiv. Så jeg tenke forumets mer yngre og uerfarne medlemmer skulle få nyte godt av min dyrekjøpte erfaring 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Kjøpte en fantastisk massasjeolje til meg og kjæresten! Husker ikke hva den heter, men du finner den på kondomeriet.no. Det er en slik en som varmer kroppen som bare det når du puster mot området hvor massasjen ligger. Vanvittig intenst, pirrende og deilig Ulempe: Det smaker shiiiit Anonym poster: 49352fefdbb016cd7db927459da964a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå