Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt PPU heltid som kan fortelle meg hvor ofte det er forelesninger/samlinger ved skolen? Skal begynne neste år om jeg kommer inn, men lurer på hvor mye jeg kan jobbe ved siden av studiet. Må jo betale ned lån og diverse

Anonym poster: c23b9ed7d269524e0b96c5daefc32a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer kanskje noe, jeg hadde forelesninger eller seminar hver dag. 2t midt på dagen stort sett. Sammen med 7 uker praksis hvert semester førte det til at jeg ikke fikk jobbet noe.

Skrevet

Det varierer fra studiested til studiested, så det beste er å ta direkte kontakt med disse.

Skrevet

På NTNU er det mye obligatorisk. Varierer etter hvilken faggruppe du tilhører, men "worst case" har du mellom to og fire timer obligatorisk forelesning/seminar hver dag. I tillegg er det praksis. Vanligvis med praksis fire dager i uken og studiedag med en eller to obligatoriske forelesninger siste dagen. Er du riktig uheldig får du praksis i Levanger og må pendle to timer hver vei. Hvor lenge du må være på praksisstedet varierer. Noen krever at du skal være der fra 8-16, mens andre krever kun at du skal være der når du underviser.

Anonym poster: dc42405c176f3a5f63a12c06fe1be3e4

Skrevet

Okey. Dette er i Volda, og det blir jo litt pendling hver dag, men overkommelig. Har ikke lyst til å ta deltidsstudium siden det koster 20.000. Men jeg skal ringe de å høre når søknadsfristen nærmer seg=)

Anonym poster: c23b9ed7d269524e0b96c5daefc32a76

Skrevet

Hvorfor koster deltid så mye? Jeg har søkt deltid i Oslo, tror det gratis...

Anonym poster: f89464e19b2fa8db213e4caeed259885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...