Gjest Bobler Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Hva er best å bruke for å få sminket vekk en blåveis? Går det også ann å dempe en kul på et eller annet vis? Samme hva jeg må kjøpe, så lenge det ikke er på nett da jeg trenger det før jobb på mandag.
Someday Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Concealer og pudder Endret 22. oktober 2012 av Someday
Adhara Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Finn en concealer som er beregna på å ta bort blåe ringer? Hvis du har en blå blåveis da
Sukkerspinnet Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 En god foundation (gjerne med primer under), en oransjetonet concealer og så pudder. Det er det eneste som dekker de tidvis blåsorte ringene jeg får under øynene etter eksamensuken, så om du er litt tålmodig med påføringen, burde det dekke en blåveis. Har primer fra NYX, foundation og pudder fra MAC, concealer fra Make Up Store. (Concealeren er en rund boks med tre farger, bruker den oransje over blåtoner.) Lykke til! Og god bedring med blåveisen
Gjest Bobler Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Fikk kjøpt meg conseler i byen i dag, så ble det en foundation med conceler også ID-pudderet på toppen, også valgte jeg en mørk øyenskygge . Funka fint, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå