Gå til innhold

Menn med veldig rett kroppsholdning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om menn som har en "unaturlig" rett kroppsholdning, hvis dere skjønner hva jeg mener? De prøver å se "rettere" ut en det de er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke tiltrekkende. bedre enn pukkel, men verre enn en litt lut holdning

Anonym poster: d935d7a89b70a353842523ff5e9eca12

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt noe over, og kommer aldri til å tenke noe over.

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt noe over, og kommer aldri til å tenke noe over.

Samme her.

Skrevet

Samme her.

Man tenker over det hvis man møter noen sånne og er med dem over tid. Jeg har en venninne med veldig rett holdning. Etter en tid med henne føltes det som at hun var veldig på "hugget", virket ikke som at hun slappet av. Ikke noe jeg tenker på når jeg passerer dem på gaten eller prater med dem på fest.

Anonym poster: 64963f4ad8b548f4c1c0e946ab10068a

Skrevet

Høy på pæra ;D ;P

Anonym poster: 48d19494512c39c32a12a5bbefdd93ec

Skrevet

Eeeller bare stiv i nakke/rygg.

Anonym poster: 48d19494512c39c32a12a5bbefdd93ec

Skrevet

Hehe, hørtes underlig ut. Bilde? Eneste jeg kommer på er fulle folk som prøver alt de kan for ikke å se full ut.

Skrevet

Hei.

Ha-ha, jeg har faktisk støtt på noen menn med veldig rett kroppsholdning. Jeg har ikke noe imot det, men noen ganger kan det kanskje se litt snålt ut? Og det virker da fryktelig slitsomt å gå rundt stiv som en planke hele tiden? :fnise:

Skrevet

Jeg hadde problemer med bevegligheten i armene. Kiropraktoren mente at foroverbøyd holdning var årsaken. Det føltes helt unaturlig å skyte hoftene framover og se oppover. Men dette fungerte godt mot de plagene jeg hadde.

Skrevet (endret)

Tja, kommer jo an på hvor ekstremt det er det. Mange er jo ganske rette hvis de er godt trent i overkroppen(svømmere, roere etc). Hvis det er fordi de rett og slett gjør seg til ser det jo litt merkelig ut. Ellers synes jeg rake karer kan være ganske flotte.

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...