Birgitte Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Som noen av dere har fått med dere, så driver jeg en intens jobb for å få orden på entre/ inngangsparti disse dagene. Og dere har så mange gode tips! Nå har jeg skrudd opp hyller og stappet dem fulle av kurver og bokser. Det er veldig dekorativt, men akk så lite praktisk når man har huset fullt av folk under 130 cm. Jeg hadde trengt noen tips til hvordan ungene kan få lagt fra seg lue, votter, skjerf, sokker uten at det ser rotete ut. Systemer er lurt, men vanskelige å finne på. Kommodene er havnet i garasjen. Det ble så mange åpne furuskuffer her at jeg holdt på å få paranoia. Vet at jeg kan male dem i friske fine farger, og få vekk furulooken, men jeg har ikke tid. Må ha litt fornyelse i full fart! Kommoder er ut, bokser og kurver er in her i huset. Gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 I gangen vår har vi to kurver som henger relativt lavt på veggen. Kurvene er tredd på to spikre, så de er enkle å feste. Her kan til og med veslejenta på halvannet år slenge fra seg votter, lue, skjerf med mere, og hun er på langt nær 130 cm. Funker utmerket, og er faktisk ganske dekorativt. Kurvene kjøpte vi på OBS. Kostet slikk og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 Har du kanskje plass til en oppbevaringskasse med løftelokk? Lokket kan du trekke med stoff og fore med vatt, så har du en sitteplass i gangen som også fungerer som oppbevaring - og alle kommer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Vi kjøpte en slagbenk, hvor vi har alle ytterklærne til jenta vår. Vi bare beiset den med hvitbeis. Ble veldig lekkert i motsetning til å ha den i furu. Oppi slagbenken hiver vi bare alt, bretter aldri, det er jo ikke synlig likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 29. februar 2004 #5 Del Skrevet 29. februar 2004 Snor (sterk sådan da, kanskje sånn gardinplastsnor - om du skjønner hva jeg mener) og klesklyper. Så kan ungene klipse fast votter og luer når de henger fra seg tøyet. Også tørker det bedre enn nedi en kurv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 1. mars 2004 #6 Del Skrevet 1. mars 2004 For å gjøre det helt kjapt og enkelt ville jeg (så sant det er plass) forsøkt å finne en helt enkel benk og satt noen kurver eller esker/kasser under denne! Fint om de passer i høyde og bredde selvfølgelig, men uansett hjelper det veldig å kunne skjule det litt under en treflate, evt. en malt flate? Skulle gjerne tegnet det jeg tenker, men håper det var mulig å forstå uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 1. mars 2004 #7 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg for min del vil ikke ha noe synlig i entreen min - derfor har jeg digre garderobeskap - et for sko, to hvor klær kan henges, den ene kort med skuffer under. Har aldri laget noe spesielt for ungene - de har alltid brukt det samme som oss voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 2. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 2. mars 2004 Takk for tips. Jeg har benyttet meg av et sammensurium av tipsene, så nå er det bare tiden som vil vise om systemet funker! Inntil videre er entreen blitt utrolig ren og ryddig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå