Gjest sjalu Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Hater denne følelsen hver gang han sier at han skal ut. Jeg begynner å se for meg det verste. Alle damene han kommer til å møte, alle damene han kommer til å snakke med, alle damene som kommer til å havne på nash. Bare hater det! Vi bor langt unna hverandre, så jeg har i grunn lite kontroll på hva som skjer. Jeg kan også gå ut med vennene mine, men på forhånd vet jeg at jeg ikke kommer til å kose meg fordi jeg kommer til å savne ham... og tenke på hva han gjør.. og vite at jeg kommer hjem til en tom leilighet. Denne følelsen repeterer seg helg etter helg. Hva skal jeg gjøre??
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Ah, samme for meg. Vet ikke hva jeg skal si til trøst for ingenting har hjulpet meg helt enda.. håper deg hjelper med en liten klem!! Anonym poster: bb2b0ff88d94de13bbb0ca8dced33f37
Sign Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Har du noen grunn til å være sjalu og usikker når det gjelder han?
Bernardette Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Det du skal gjøre er å gå litt i deg selv, og ta ansvar for egen lykke. 3
Gjest tarandus Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Stakkars menn som har paranoide og sjalu damer.. Dersom det ikke er en åpenbar grunn for uroen, da.
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Ah, samme for meg. Vet ikke hva jeg skal si til trøst for ingenting har hjulpet meg helt enda.. håper deg hjelper med en liten klem!! Anonym poster: bb2b0ff88d94de13bbb0ca8dced33f37 Takk for klemmen usikkerheten og savnet river meg i fillebiter.
Hapa Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Er det noen grunn til denne usikkerheten? Har han gitt deg en grunn til å være usikker gjennom å være utro tidligere? I så fall bør du jo sparke fyren på dør! Hvis det ikke er en reell grunn til denne usikkerheten bør du jo gi fyren kreditt nok til at du stoler på ham...
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2012 #8 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har det litt som deg, jeg liker ikke å gå ut uten henne. Synes ikke jeg har noe utbytte av å fly ute på byen og vite at hun er urolig, som deg. I øyeblikket er hun langt unna, men heldigvis er vi like på dette området.
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2012 #9 Skrevet 20. oktober 2012 Nei, har ingen spesifikk grunn til å være usikker, han har aldri vært utro. Men har festet med vennene hans. Festene når helt andre høyder enn det jeg er vant med fra før. De varer mye lenger og det er mye mer alkohol innvolvert. Mange av eksene han pleier å havne på samme fester. Jeg sliter virkelig med dette her, gleder meg til mandagen starter når jeg kan ha nesten all fokus på jobb.
Gjest Maneater Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 Er gift og nesten aldri ute men det jeg tenker på når jeg tenker på uteliv er spenning og flørting i alle fall dersom det er på et utested. Men det er vel menn du må spørre. Andre motiv kan vel være sosial omgang med gutta ofte kombinert med øl. Kose seg med alkohol...... Det er vel utroskap du er redd for. Faren for det har vel med hvilken type han er. Noen er skruppelløse i så måte mens andre ikke kunne tenke seg å gå så langt.
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2012 #11 Skrevet 20. oktober 2012 Stakkars menn som har paranoide og sjalu damer.. Dersom det ikke er en åpenbar grunn for uroen, da. Så lenge jeg ikke klager åpenlyst, så er det lite synd på ham. Har aldri sagt at han skal holde seg hjemme.
Rubies_ Skrevet 20. oktober 2012 #12 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg skjønner ikke at du orker å sitte å bekymre deg. Du tar sorgene på forskudd. Sannsynligvis skjer det ingenting skummelt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #13 Skrevet 20. oktober 2012 stoler 100% på min mann. jeg derimot, stoler ikke helt på meg selv....... er lett å rive med gitt.... Anonym poster: ba169f06bb6d3f5519dbf27da2daf986
Magnifique Skrevet 20. oktober 2012 #14 Skrevet 20. oktober 2012 Hei. Det går sikkert bra, skal du se! Prøv og ikke tenk på det, og kos deg! -
Gjest Anonym Skrevet 20. oktober 2012 #15 Skrevet 20. oktober 2012 Min mann dro også ut i kveld. Jeg skjønner han godt. Jeg har lavt stoffskifte, fryser, trives best under teppe og må bare slappe av. Håper han finner seg en slank, deilig dame som han danser hett med. Jeg unner han det. Selv skulle jeg ønske jeg kunne være den damen, men orker ikke engang å lage meg en kopp te. Kreften er på bånn.
Frøya a'2012 Skrevet 20. oktober 2012 #16 Skrevet 20. oktober 2012 Ta det med ro, min mann reiser over hele verden, vi går ut på hver vår kant, koser oss med venner og er sosiale. Så når vi er sammen, koser vi oss med hverandre, som et par -usikkerhet kommer til å slite deg ut, gjør det du lyster når dere er fra hverandre, bruk tiden på deg selv, å vær litt "ego" *slapp av*
Gjest Summers Skrevet 20. oktober 2012 #17 Skrevet 20. oktober 2012 stoler 100% på min mann. jeg derimot, stoler ikke helt på meg selv....... er lett å rive med gitt.... Anonym poster: ba169f06bb6d3f5519dbf27da2daf986 Stoler ikke på deg selv? Du velger selv om du vil være utro eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #18 Skrevet 20. oktober 2012 Stakkars menn som har paranoide og sjalu damer.. Dersom det ikke er en åpenbar grunn for uroen, da. Kan du ikke strikke noen raggsokker eller noe, istedet for å rakke ned på en som allerede har det vanskelig? Anonym poster: 5927d7f43a276486412c2c17208d2623 3
Gjest anonym Skrevet 20. oktober 2012 #19 Skrevet 20. oktober 2012 Stoler ikke på deg selv? Du velger selv om du vil være utro eller ikke. Enig med Summers...Kanskje du har et problem med impulskontrollen din, da bør du jobbe med den! Når du stoler på mannen din, bør han kunne stole på deg! Begynn og jobb med deg selv kvinne!
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2012 #20 Skrevet 20. oktober 2012 Hei, jeg er trådstarter. Nettopp kommet hjem, hadde det fint ute. Har sendt en melding til typen, men han svarer ikke, så regner med at han har det toppers. Jeg må dessverre innrømme at jeg tenker det ene og det andre nå. Arggg forbanna sjalusi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå