Gjest blabla Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 jeg har en fantastisk kjæreste, og han er utrolig snill. vi har vært sammen omkring 7 mnd, noe som ikke er særlig lenge. men jeg føler at han tar dette alt for seriøst, til at vi bare er 18 år. (vi har jo tross alt hele livet foran oss) det virker som at han har tenkt til å være med meg for resten av livet.. og i det siste har jeg irritert meg over alt han gjør. jeg irriterer meg over små ting hele tiden! som for eksempel; at han skal være så sinnssykt snill hele tiden.. at han skal si unnskyld for alt hele tiden.. at han alltid må gå rundt å rydde... at han blir lei seg hvis vi ikke kysser / koser / klemmer hele tiden.... i tillegg er vi så utrolig forskjellige, jeg liker å feste å være med venner. mens han liker å være hjemme og se på fotball. jeg VET at jeg er slem og umodent av meg som irriterer meg over slikt, men jeg klarer bare ikke dette lengre! i tillegg har han noen problemer med familien hans, (som jeg da aldri har møtt).. så når jeg tenker på å gjøre det slutt, får jeg dårlig samvittighet. for jeg føler han ''trenger'' meg... men jeg føler det er verre å la dette gå videre, uten at jeg har følelser for han.. jeg har sendt han melding, og sagt at vi må prate sammen. han ble selvfølgelig kjempe redd, og driver nå å sender meldinger hele tiden osv.. og jeg føler meg så slem, som ikke vil dette lengre, når han er så alt for glad i meg.. vi skal møtes og snakke en dag til uka.. og det er kanskje umodent og slemt av meg. men jeg vet ikke om jeg klarer dette lengre.. jeg trenger hjelp! jeg aner ikke hva jeg skal si / gjøre.... er jeg virkelig så slem som jeg føler meg?
gtfo Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Nei du trenger ikke føle deg slem bare fordi du ikke føler det samme som han gjør. Bedre at du gjør det slutt nå enn at du drøyer det enda lengere. Som sagt du er bare 18, du kan gjøre akkurat det du har lyst til! Hadde dere f.eks hatt barn sammen eller noe slikt så hadde ting vært andelenes og da er en nødt til å jobbe for forholdet. Men du er enda bare ungdom og skal leve ditt liv Fortell han at du ikke føler det samme for han som han gjør for deg. Og at det ikke er personlig men at du ikke er klar for et seriøst forhold. Angrer som en hund på at jeg "brukte opp" ungdomstiden min på langvarige forhold. Fikk ikke gjort en tredjedel av hva jeg hadde lyst til engang.. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 åh, takk! akkurat det jeg trengte å høre! dessuten føler jeg han trenger noen som setter pris på han, slik han er. og det klarer ikke jeg å gjøre...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Han er mer moden enn deg, så dere passer ikke sammen. Ikke noe galt i det. La han finne noen som passer han bedre. Anonym poster: f418bc16c5a88dfd58b676d644179315
Gjest blabla Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 helt ærlig føler jeg meg mer moden en han. grunnen til at han ikke fester, er jo pga. problemer han har.. disse problemene gjør også ting mye vanskeligere. dessuten, når han er med kompisen sin, forandrer han seg veldig, kjenner han ikke igjen.. han kaller meg alltid for "pus" og "vennen", noe jeg irriterer meg grønn over. syntes det er mye mer personlig at han kaller meg navnet mitt.. en annen ting jeg har fundert over, er når han er på facebook, og skal lese en melding han har fått.. det virker som han mumler litt med å gå inn på meldingsboksen, og når han går inn, så har han slettet alle meldingene sine.. bortsett fra mine... er ikke dette litt rart? uansett, begynner å bli usikker på hva jeg skal gjøre nå... hater dette
Gjest gjeeest Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 helt ærlig føler jeg meg mer moden en han. grunnen til at han ikke fester, er jo pga. problemer han har.. disse problemene gjør også ting mye vanskeligere. dessuten, når han er med kompisen sin, forandrer han seg veldig, kjenner han ikke igjen.. han kaller meg alltid for "pus" og "vennen", noe jeg irriterer meg grønn over. syntes det er mye mer personlig at han kaller meg navnet mitt.. en annen ting jeg har fundert over, er når han er på facebook, og skal lese en melding han har fått.. det virker som han mumler litt med å gå inn på meldingsboksen, og når han går inn, så har han slettet alle meldingene sine.. bortsett fra mine... er ikke dette litt rart? uansett, begynner å bli usikker på hva jeg skal gjøre nå... hater dette ja, man er jo mye mer voksen når man fester mye..
Gjest barista Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Fra mitt ståsted, og mitt syn, så virker han desidert mer moden og voksen enn deg. Han tenker langsiktig, du gjør ikke. Jeg sier ikke at hverken eller er rett eller galt, men dere er på ulike steder i livet kan det høres ut som. Og hvis du ikke deler hans syn, ønsker og fremtidsutsikter, så håper jeg du kan gjøre det slutt med han. Det er dumt å holde han på gress, og "lure" han, når du så tydelig ikke er i samme båt som han. Spesielt når du virker til å bli sur over kjælenavn han gir deg (og egentlig nesten alt han gjør?) så er det veldig klart at dette forholdet ikke er sunt for dere. Gjør det slutt. Så kan han finne ei koselig rolig jente som setter pris på kosekvelder hjemme, kjærlighet og romantikk. Også kan du feste, ha det moro med venner, og møte nye mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå