Lena_84 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 I flere år har jeg bare eksistert, gått på jobb, hjem og gjort ting som ble forventet av meg. Så traff jeg noen, som fikk farger i min verden, som ga meg nye drømmer og håp for fremtiden og jeg følte meg endelig som jeg levde. Jeg gjorde alt jeg kunne for å få det bra, flyttet nærmere han, fikk meg jobb og og prøvde å være en del av livet hannes. Nå er det slutt, men ikke helt. vi treffes av og til, snakker litt og har det fint, Sånn som det brukte å være. Nå for jeg "kamerat" meldinger slik som: Heia, ka du? osv.. Hva skal jeg gjøre`? Er det noen der som har blitt ilag med eksen og fått det til å fungere? Han mener vi er ikke på samme mentale plan.. Jeg klarer ikke å spise, har rast ned 3 kg på 10 dager, jeg sover lite, jeg griner og er psykisk nedbrutt av å være på ett nytt sted uten noe særlig nettverk..
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Flytt hjem til hjembyen din. Det gjorde jeg da jeg knakk sammen. Angrer ikke et sekund at jeg flyttet tilbake, jeg trengte mine nærmeste så sårt. Anonym poster: e3bfc7eb16ef2ee054a4b655b28d889b
Gjest jente/dame Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Kom deg ut på byen, og det fort Det er ikke alltid å stikke ut på byen er den beste løsningen for noen med kjærlighetssorg...Noen trenger faktisk tid til å sørge, være for seg selv, sånn er iallefall jeg. Når det gjelder ts, sender han deg mld for å gi deg håp tror du? Hva mener han med at dere er på forskjellige mentale plan? Har et inntrykk av at du nesten har mistet deg selv med han her, selv om han fikk deg til å leve? Du må jobbe med deg selv fremover, tenke at du ikke må være avhengige av andre for å kunne ha det bra, for å kunne kjenne at du lever...Du må begynne å gjøre ting som gjør deg godt, ikke ting av plikt , men av eget ønske. Du må lære deg å bli glad i deg selv og å jobbe med å bli sterkere i deg selv, bli kjent med deg selv, bli din egen lykkes smed som det heter. Ikke la din lykke ligge i hendene på noen andre. Ja, det er selvsagt vondt å miste noen, men kanskje han syntes det ble "heavy" hvis du på en måte ble avhengig av han? Nå er dette bare ren gjetning fra min side, mulig jeg er helt på bærtur, men bare en tanke jeg fikk da jeg leste innlegget ditt. Du må bli selvstendig, så har du og mer å gi et annet menneske. Når det er sagt, er det ingen fasit på et forhold. Det er godt mulig dere finner tilbake til hverandre igjen. Hvis du vet at han har bestemt seg, hadde jeg kanskje sagt , for å beskytte deg selv, at du ikke vil ha noen kontakt med han fremover. Det kan og få han til å kjenne etter om han har tatt det riktige valget, det kan få han til å savne deg. Det vondeste er forhold som bare glir ut, selv om en evt fortsatt er interessert, det blir veldig vondt for den parten, i ditt tilfelle deg, om f.eks dere fortsetter kontakten, for så at du får vite at han har truffet ei anna...Da er det mye bedre at dere ikke har kontakt. Men igjen, jeg vet så lite om forholdet imellom dere, hvorfor det ble slutt osv, men han vil jo tydeligvis fortsatt ha kontakt siden han mld deg o.l. Sett grenser for deg selv, er mitt råd. Om det blir dere igjen vil tida vise, mange finner tilbake til hverandre igjen, ofte kan og et brudd få en til å se mer hva en faktisk har. Så ta tida til hjelp kjære deg, men sett som sagt grenser for deg selv, ikke la han få i pose og sekk. Klem fra meg
solch Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Det er ikke alltid å stikke ut på byen er den beste løsningen for noen med kjærlighetssorg...Noen trenger faktisk tid til å sørge, være for seg selv, sånn er iallefall jeg. Mine erfaringer sier iallefall at så fort man får tankene over på noe annet, er det mye lettere å glemme eksen. Det å grave seg ned hjemme i sine egne sorger er en lang prosess som tar mye tid av livet ditt, Hvorfor kaste bort tid på en som er fortid? Livet er for kort til å bruke det opp på sorger og bekymringer spør du meg. Og: TS trenger nettverk Endret 21. oktober 2012 av solch 2
Lena_84 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2012 Takker for svar, vet ikke hvorfor han melder meg. jeg sender ikke meldinger mer og det er kun han som sender. Han er en del år eldre enn men jeg mistenker mentale plan kommenten hannes var bare en unskylding. Det ryktes at han vil være ungkar og var nå nettopp på en 2 dagers fylla, og gadd ikke å sende melding før i natt at han savnet meg. Kjøre gjestjente dame, det innlegget traff meg. jeg vet hva jeg må gjøre men jeg gruer meg sånn. jeg føler meg allerede patetisk så kanskje det er best å gi slipp..Om jeg hadde mistet meg selv? muligens, all den usikkertheten og forvirring gjorde at jeg ble veldig nedstemt og som utvikler seg til å ble en begynnende depresjon, (har andre bekymringer å, så det er ikke kun han)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå