Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere tenkt dersom dere lånte samboer sin pc litt før dere skulle se på film (han er ute i kveld så låner pc hans for å se tv), også kom det opp på tidligere besøkte sider adresser som "sidesprang.no" "flirt.no" og kn***le-et eller annet.no"? At dette var popupsider som han ikke selv har brukt aktivt, eller...?

Dette er adresser som ifølge historikken har vært besøkt veldig hyppig, men jeg aner ikke om han faktisk har laget seg brukere og bruker sidene, eller om det bare er irriterende pop-up-adresser som dukker opp..

Anonym poster: b097f525d53f5520c8a9c4aeb96cd98f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er typiske popup-sider man får hvis man besøker piratkopisider, videostrømmer, osv. Ville ikke tenkt noe over det.

Skrevet

Det er typiske popup-sider man får hvis man besøker piratkopisider, videostrømmer, osv. Ville ikke tenkt noe over det.

Ok, takk for svar. :) Ble litt betenkt, nemlig. Men i og med at jeg ikke hadde noen spesiell grunn til å misstenke han, så tenkte jeg det var noe sånt, ja.

Anonym poster: 1e575c05361190fd9f2c0082f088f3fc

Gjest blah blah
Skrevet

Ja slike popup sider kommer opp min min bärbare hele tiden siden jeg bruker den til å se filmer og serier med.

Ingenting å bry seg om :)

Skrevet

Har aldri opplevd at disse sidene popper opp. Derimot har jeg aktivt gått inn på de og klikket litt. Just saying...be warned.

Anonym poster: b2355a959ca72d9e241acc540973c84e

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror heller ikke dette er sider som bare popper opp, dessverre....

Skrevet

Bruker ofte piratsider og streaming, men har aldri fått opp slike nettsider som pop ups. Han har nok gått inn der bevisst, om det er hyppig besøkte adresser som du sier har han kanskje profiler på disse suspekte sidene. Prøv å skrive en bokstav i feltet for brukernavn, så kanskje det automatisk kommer opp brukernavn +passord om du finner den riktige bokstaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...