tonelise10 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Er denne kjolen for sommeraktig? Kan jeg bruke den på evt julebord? https://www.zebweb.be/nl/vrouwen/kleed-131275 eller bedre bildet https://www.zebweb.be/sites/default/files/styles/product_zoom_900/public/field/image/Dames-tops-kleed-3%5Bslash%5D4---STREETONE---131275---2001%5Bslash%5D2COL-BLACK---A.png Er det noen som kan hjelpe meg og si hva en skal ha tilbehør som passer denne?
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 jeg synes ikke den var spesielt sommeraktig nei. Men om du kan bruke den på julebord, klarer jeg ikke ta stilling til- fordi jeg har ikke så altfor mye positivt å si om den kjolen For å live opp helheten, så tror jeg det hadde vært finest med pumps og veske i en eller annen farge.
tonelise10 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2012 har noen flere tips/ideer som jeg ta med meg
Gjest Nanne70 Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 For meg er ikke det der en penkjole, men hvis jeg skulle pyntet den opp ville jeg nok gått for en klassisk stil med en jakke, kanskje noe som denne, og pumps i sort eller gull. Jeg ville ikke ha brukt et halskjede pga den høye halslinningen, men heller noen store øreringer/øredobber, kanskje kjørt litt sånn Chanel-stil. Mønsteret i kjolen er såpass "busy" i seg selv at man må være varsom med tilbehøret.
Wonders Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 fant litt og det er ideen meg mener...ikke at kjolene er identiske din... Ellers er det så lite som mulig av tilbehør ser det ut som...
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 For meg er ikke det der en penkjole, men hvis jeg skulle pyntet den opp ville jeg nok gått for en klassisk stil med en jakke, kanskje noe som denne, og pumps i sort eller gull. Jeg ville ikke ha brukt et halskjede pga den høye halslinningen, men heller noen store øreringer/øredobber, kanskje kjørt litt sånn Chanel-stil. Mønsteret i kjolen er såpass "busy" i seg selv at man må være varsom med tilbehøret. det var egentlig det jeg også burde ha skrevet i innlegget mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå