Gå til innhold

App til android - eller instilling på samsung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en innstilling på android (har en samsung galaxy II) som gjør at den blinker når det kommer mail? Evt, finnes det en app som ordner dette?

Er så lei av å ikke se om det er meldinger eller mail kår den ligger ved siden av meg på bordet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det må root til, samt en custom kernel. Ikke noe som er gjort på et blunk om du ikke vet hva du holder på med.

Skrevet

Finnes det en innstilling på android (har en samsung galaxy II) som gjør at den blinker når det kommer mail? Evt, finnes det en app som ordner dette?

Er så lei av å ikke se om det er meldinger eller mail kår den ligger ved siden av meg på bordet....

Mener du at telefonen din ikke sier ifra når du får sms og mail? Eller at den gir samme beskjed når du får sms og mail, så du ikke ser forskjell før du har gått inn på den?

Skrevet

Den sier fra - med pip - men jeg skulle helst sett at den også blinket, slik at jeg se om det er uleste beskjeder uten å gå inn på tlf. Har den mye på lydløs, og da er det praktisk med et blink...

Aner ikke hva custom kernel er, så tror ikke jeg skal prøve på det.

Skrevet

Nå har ikke Samsung GS2 noe led som kan blinke, så akkurat det blir det verre med. Eventuelt kan du bruke Widget-locker eller noe lignende for å få tekst på låseskjermen din, som viser at du har mottatt anrop/sms/whatever.

Skrevet

Last ned appen NoLED! Hver gang det skjer noe på telefonen din, dukker det opp forskjellige ikoner som flyter rundt på den sorte bakgrunnen og forteller deg hva som har skjedd. Det er egne ikoner for tapt anrop, melding, mail og chatmelding, i alle fall, og du kan velger farge og størrelse på dem selv. Helt fantastisk app. :)

Anonym poster: f803425eb6d7dcb3ce552a994157bcee

Skrevet

Last ned appen NoLED! Hver gang det skjer noe på telefonen din, dukker det opp forskjellige ikoner som flyter rundt på den sorte bakgrunnen og forteller deg hva som har skjedd. Det er egne ikoner for tapt anrop, melding, mail og chatmelding, i alle fall, og du kan velger farge og størrelse på dem selv. Helt fantastisk app. :)

Anonym poster: f803425eb6d7dcb3ce552a994157bcee

Takk! Akkurat noe sånt jeg var ute etter! Funket veldig bra!

Skrevet

Takk! Akkurat noe sånt jeg var ute etter! Funket veldig bra!

Dette vil jo være en løsning, men husk at det også bruker noe mer batteri enn det du er vandt til.

Skrevet

Kan også anbefale LighFlow. Liker den bedre enn NoLed da sistnevnte krasjet stadig vekk med en annen app hos meg, uten at jeg husker det akkurat nå... :) LightFlow har riktignok ikke flytende ikoner på skjermen, men personlig synes jeg det er bortkasta...

Skrevet

Kan også anbefale LighFlow. Liker den bedre enn NoLed da sistnevnte krasjet stadig vekk med en annen app hos meg, uten at jeg husker det akkurat nå... :) LightFlow har riktignok ikke flytende ikoner på skjermen, men personlig synes jeg det er bortkasta...

Det hjelper lite, når telefonen ikke har LED.

Skrevet

Det hjelper lite, når telefonen ikke har LED.

Oj, leste Galaxy SIII.... :) My bad.

Skrevet

Oj, leste Galaxy SIII.... :) My bad.

Trengte du ikke roote telefonen for å få appen til å fungere? Det virker som man må det, om man har telefon fra htc.

Skrevet

Trengte du ikke roote telefonen for å få appen til å fungere? Det virker som man må det, om man har telefon fra htc.

LightFlow? Nei, trengte ikke roote. Men jeg har SIII da...

Skrevet (endret)

LightFlow? Nei, trengte ikke roote. Men jeg har SIII da...

Ja, okei. Da er det sikkert bare HTC-telefoner som trenger root, om apper skal få tilgang til LED-greiene. Appen ser kul ut, spesielt om man har telefon som har mer enn bare 2 lysfarger å velge mellom.

Vurderer å roote telefonen min, så jeg får den nyeste oppdateringen til Android, og så jeg slipper HTC-Sense... Original Android er så mye diggere enn de greiene samsung og htc smører oppå operativsystemet.

Endret av Yme
Skrevet

Ja, okei. Da er det sikkert bare HTC-telefoner som trenger root, om apper skal få tilgang til LED-greiene. Appen ser kul ut, spesielt om man har telefon som har mer enn bare 2 lysfarger å velge mellom.

Vurderer å roote telefonen min, så jeg får den nyeste oppdateringen til Android, og så jeg slipper HTC-Sense... Original Android er så mye diggere enn de greiene samsung og htc smører oppå operativsystemet.

Hvis du er lei sense/touchwiz/..., trenger du strengt talt kun å installere en ny app launcher (f.eks. launcher pro e.l.).

Skrevet

Hvis du er lei sense/touchwiz/..., trenger du strengt talt kun å installere en ny app launcher (f.eks. launcher pro e.l.).

Det største problemet med det, er at det bare ser ut som at sense er borte, men den ligger der, og titter fram fra tid til annen... Pluss at HTC aldri kommer til å oppdatere telefonen min til Android JellyBean, de drittsekkene, så med en gang jeg får dreisen på dette med å roote, blir verden et serdeles mye vakrere sted!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...