Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at det er flere her som har god greie på neglelakk, så derfor vil jeg gjerne høre deres topp 3 (gjerne flere) favoritt neglelakker :) Trenger litt inspirasjon...

Anonym poster: 85aebd32ccbaa8ef1a8a822c1a4e8262

Videoannonse
Annonse
Gjest Loverdose
Skrevet (endret)

1. Essie Licorice

2. Essie Bordeaux

3. China Glaze Urban Night

Ja... Så kjedelig er jeg. :fnise:

Endret av Loverdose
Skrevet

chanel er de beste jeg noen gang har prøvd. de sitter kjempebra på meg uten at de slites av i tuppen eller skaller av. Evig fornøyd

Skrevet

Jeg ELSKER neglelakk, og mine soleklare favoritter er fra Deborah Lippmann!

1. Razzle Dazzle

2. Nefertiti

3. I Love The Nightlife

4. Since I Fell For You

5. Mermaid's Dream

Skrevet

Misa: Toxic Seduction, Pink Bling On My Ring, It's You !.

China Glaze: Below Deck, Bogie, Coconut Kiss.

Color Club: Hot like Lava. VooDoo You Do og Alter Ego.

Skrevet

China Glaze: Ruby pumps (min favoritt julefarge) Lubu Heels, Velvet bow, Foie Gras

OPI: Don't touch my tutu, Berlin there done that, Bastille my heart

Essie: Bahama Mama, power clutch

Orly: Nite owl, Rage

Skrevet

China Glaze: Ruby pumps (min favoritt julefarge) Lubu Heels, Velvet bow, Foie Gras

OPI: Don't touch my tutu, Berlin there done that, Bastille my heart

Essie: Bahama Mama, power clutch

Orly: Nite owl, Rage

Bra liste det der også ja.
Skrevet

Deborah Lippmann Girls Just Want To Have Fun

Chanel Particuliere

Essie Topless & Barefoot

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

OPI-Russian Navy

OPI-Pirouette my whistle

China glaze- some like it haute

Essie-Vanity Fairest

Nubar-G188 (denne er sick over mørke farger)

edit: ombestemte meg på en

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Har nettopp bestilt den her kolleksjonen. Hjalp ikke akkurat at den her neglebloggeren har sinnsykt fine bilder.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har nettopp bestilt den her kolleksjonen. Hjalp ikke akkurat at den her neglebloggeren har sinnsykt fine bilder.

Tusen takk for den, du! Jeg har en mor som truer med å sende meg på rehab hver gang hun går gjennom neglelakksamlingen min, dette gjør ikke akkurat saken bedre :fnise: Liker selv veldig godt swatchoholic og neglelakkmani når det kommer til bloggere. De er flinke =) Man blir så sykt inspirert, og sykt pengelens...

Skrevet

Tusen takk for den, du! Jeg har en mor som truer med å sende meg på rehab hver gang hun går gjennom neglelakksamlingen min, dette gjør ikke akkurat saken bedre :fnise: Liker selv veldig godt swatchoholic og neglelakkmani når det kommer til bloggere. De er flinke =) Man blir så sykt inspirert, og sykt pengelens...

Du er visst meg, men jeg må visst sende meg selv på rehab.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du er visst meg, men jeg må visst sende meg selv på rehab.

Hahaha! Ja, er nok mange i neglelakkmiljøet som faktisk lider av samlemani :fnise: Min siste besettelse er såkalte jellylakker. Hadde en matt periode i sommer, dette gjør liksom opp for det. Kan anbefale alle nfu oh lakker, de fortjener mer oppmerksomhet. Seche vite eller chanel sin top coat tilfører også en speilblank overflate som varer lenge :danse:

Skrevet

Hahaha! Ja, er nok mange i neglelakkmiljøet som faktisk lider av samlemani :fnise: Min siste besettelse er såkalte jellylakker. Hadde en matt periode i sommer, dette gjør liksom opp for det. Kan anbefale alle nfu oh lakker, de fortjener mer oppmerksomhet. Seche vite eller chanel sin top coat tilfører også en speilblank overflate som varer lenge :danse:

Vet og så er ikke Trind så dumme på overflatebehandling heller. Misa har begynt og bli et favorittmerke da.

Skrevet

Åh, takk for masse tips dere! Kom gjerne med flere... Kjenner at jeg blir inspirert her jeg sitter :)

TS.

Anonym poster: 85aebd32ccbaa8ef1a8a822c1a4e8262

Skrevet

Ååh, har så mange favoritter, må ned å grave i skuffen. Men en av dem er ihvertfall max factor nailfinity nr 882. Nyydelig farge. Elsker glitter lakker.

Skrevet

OPI, Passion. Føler jeg har skrevet om den en million ganger her inne :gjeiper: . Men den er virkelig den perfekte,nøytrale, "usynlige" rosafargen, synes jeg.

OPI, Pamplona Purple. Liker den fordi den er sånn "verken for lys eller for mørk lilla, som samtidig ikke er alt for blå, men heller ikke rosa".

Depend 41 og 254.

China Glaze- Recycle. Perfekt gråfarge for meg, verken for mørk eller for lys, og noenlunde nøytral, i stedet for brunaktig eller "varm", som jeg synes mange gråfarger blir.

Jeg tror det er disse jeg bruker mest, i alle fall. :)

• 5 uker senere...
Skrevet

princesses rule er min absolutte favoritt. akkurat nok glitter og så vakker dus rosafarge.

mavala 355 dream enda en lekker rosafarge

China Glaze - Lorelei's tiara må være en av de fineste jeg noengang har sett, ser ut som diamanter :hjerte:

Essie jamaica me crazy :hjerte:

opi dutch 'ya just love opi :hjerte:

opi meet me on the star ferry fineste lillafargen :hjerte:

opi the color to watch "diskre" nydelig lillafarge.

JEG ELSKER NEGLELAKKER :bolledeig:

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, eller noe, men:

Jeg lurer på.. er det virkelig noen forskjell på dyre neglelakk fra finere butikker, i forhold til neglelakk fra f.eks. H&M? Jeg pleier bare å kjøpe neglelakk fra H&M, skikkelig billig, og det fungerer jo helt fint :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...