Topplue Skrevet 20. oktober 2012 #1 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg skal holde juleverksted for mine venner som nesten ikke vet opp ned på en limtube. Jeg tenker at dorullnisser er greit å lage, men så kommer jeg ikke på noe annet enkelt. Fyr løs med tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfrisk Skrevet 20. oktober 2012 #2 Del Skrevet 20. oktober 2012 Holdt juleverksted for barna jeg leder på barnekoret, og slik du beskriver vennene dine, så er de ca på samme nivå, hehe Vi lagde dorullnisser, julehjerter til å henge på juletreet eller andre steder (klipper da ut to hjerter i filt, syr i kantene, og legger inn bomull før du lukker igjen.), julekort (om du har fargeark, mønstersakser, klistremerker, glitter, ogsåvidere) og så bakte vi pepperkaker og kakemenn og pyntet dem etterpå. (Melis og nonstop på pepperkakene, og konditorfarge på kakemennene) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 20. oktober 2012 #3 Del Skrevet 20. oktober 2012 Julekort er jo personlig og fint. Det bør vel vennene dine klare. Ellers kan man jo kjøpe sånne ferdige sett i hobbybutikker som inneholder alt man trenger av utstyr + fremgangsmåte. Dekorere pepperkaker eller kjeks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. oktober 2012 #4 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nille har tidligere år hatt fine og billige (20kr) sett, med alt man trenger til+remgangsmåte til å lage ganske grei julepynt. Like fint som det man kan kjøpe på Panduro for 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 1. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 1. november 2012 Takk for tips folkens Jeg tror det blir Nille-sett, julekort, dorullnisse, filthjerter, konglmenn og girlander av innpakningspapir. Jeg tør ikke å bake med denne gjengen, men jeg tror vi skal komme oss helskinnet gjennom en kveld med limtuber og sakser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 2. november 2012 #6 Del Skrevet 2. november 2012 Lag flettekurver, kjempeenkelt og artig Det og dorullnisser lagde vi i fjor på juleverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå