Gå til innhold

Gått opp i vekt, sliter med å finne klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på en hofteoperasjon som gjør at jeg ikke kan trene. Før var jeg i nedre sjiktet av normal BMI, nå er jeg overvektig. Mistrives veldig med å være så tykk, men legene amfraråder slanking og ber meg om å godta å være tykk er års tid. Problemet er at jeg har minstebeløpet på AAP og sitter da ikke igjen med mye penger hver måned. Jeg synes ikke HM og Cubus klærne sitter noe fint på meg lenger og jeg aner ikke hvor jeg skal handle. Det viktigste er å få meg noen gensere.

Så hvor handler store jenter billige klær?

Anonym poster: 92c757bc638e7ff0c15aa0a1399ded22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at du ikke kan trene da! Men hva med å prøve å kontrollere vektoppgangen med diett? Kanskje du i det minste kan bremse eller holde deg ved like?:) Mange som går ned i vekt uten å trene, selv om det kan være vanskelig.

Men anyways, til dette med klærne; selv opplever jeg at Cubus er litt større i størrelsene enn f.eks. Vero Moda. Lindex har vel også en seksjon med større størrelser, kanskje du kunne funnet noe der?:)

Skrevet

Kappahl. Der er størrelsene relativt store, i tillegg til at de fører klær opptil str. 56. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...