Gå til innhold

Utdrikningslag-stripper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal være forlover for en veninne og trenger noen tips. Det jeg lurer på er evt å leie inn en mannlig stripper. Jeg vet at hun er svak for muskuløse menn.... Brudgommen er ikke spes stor, men fryktelig snill og god. Og i min omgangskrets velger vi ikke menn på bakgrunn av cm rundt biceps..... Uansett, jeg vet mange synes det sikkert er tacky og harry med en mannlig stripper, men siden jeg vet at min veninde har en " hemmelig" greie for muskuløse menn.... så tenkte jeg dette kunne bli en festlig overaskelse for henne. Lurte derfor om noen medsøstre her inne hadde noen erfaringer knyttet til dette, evt noen anbefalinger ang artister osv

Er fullstendig klar over at mange synes det er harry, men i dette tilfellet gjelder det humor. Har lyst til å overaske henne med en diger maskulin mann hun kan smøre inn med olje. For deretter å le og si BUSTED, haha. PS kun meg som kjenner til fasinasjonen hennes for muskler.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ps, jeg vet det er en haug med perverse menn som tror at det å strippe for jenter er en inngang til sex. De fleste av dere er en haug med skrantne useriøse pervoer. Jeg er derfor ikke int i en haug med meldinger i innboksen min med slibrige tilbud om div aktiviteter...... Alt jeg er ute etter er en muskuløs stripper, og humor...........

Skrevet

jeg synes også muskler er litt fascinerende, og sier det kanskje ikke så høyt. Men hadde min forlover gjort noe sånt, så ville det rett og slett vært slutten på det vennskapet. Jeg ville følt det som en ganske drøyt overtramp, både mht mine egne intimgrenser, min integritet og ikke minst ovenfor min forlovede.

jeg tror du skal være JÆVLA sikker på det blir godt mottatt før du gjør noe sånt.

Anonym poster: 1e2029fd1a650118ffe885ec1bc4a576

• Liker 4
Skrevet

Det jeg leter etter er en mann med smal midje, breie skuldrer, store hender og en kraftig kjeve. Helst over 190cm høy. Vi kvinner har blitt behandlet som objekter i mange hundre år. Jeg skammer meg ikke for å utrykke det jeg synes er vakkert med mannekroppen, slik vi kvinner blir bombardert med kvinnelige modeller osv......

Skrevet

jeg synes også muskler er litt fascinerende, og sier det kanskje ikke så høyt. Men hadde min forlover gjort noe sånt, så ville det rett og slett vært slutten på det vennskapet. Jeg ville følt det som en ganske drøyt overtramp, både mht mine egne intimgrenser, min integritet og ikke minst ovenfor min forlovede.

jeg tror du skal være JÆVLA sikker på det blir godt mottatt før du gjør noe sånt.

Anonym poster: 1e2029fd1a650118ffe885ec1bc4a576

takk for respons... Jeg tror mange kvinner er fasinert av muskler/ en diger sterk mann osv. Vi har jo blitt et likestilt samfunn, men de primale driftene finnes jo der fortsatt. Og det er jo ikke aksepter å si for oss kvinner at en sterk mannskropp er pirrende..... Samtidig ville jeg aldri ha byttet ut den kjærlige gode, omsorsgfulle mannen jeg er gift med. Han er klippen i livet mitt. å bytte ut han med en testosteron dreven muskelbunt er utenkelig. Samtidig må jeg få lov til å utrykke (på et anonymt nettforum) at jeg fantaserer om digre muskuløse menn. Dette er fantasier. Skal man dele livet sitt med noe, oppdra barn osv er andre kvaliteter utrolig mye viktigere. Samtidig blir jeg opprørt over at vi kvinner ikke skal få lov til å utrykke våre "lyster". Det må gå ann å være så ærlig å si at man synes en stor/høy/bredskuldret/muskuløs mann er vakker å se på. Det føler jeg vi blir hindret fra pga politisk korrekthet idag. Derfor spm, vi var ute etter en"adonis", og finner jeg det, er jeg sikker på at venninen min kun blir lykkelig + alle andre venniner.

Derfor lurte jeg på om noen andre hadde leid inn en stripper, hvordan var opplevelsen osv.... Vi har lyst til å se en "adonis" vise fram potensialet til den mannlige kropp. Ingen er interesert i å få en penis opp i ansiktet osv....

Skrevet

Skjønte ikke helt greia med å le og si "busted" ?

• Liker 4
Skrevet

takk for respons... Jeg tror mange kvinner er fasinert av muskler/ en diger sterk mann osv. Vi har jo blitt et likestilt samfunn, men de primale driftene finnes jo der fortsatt. Og det er jo ikke aksepter å si for oss kvinner at en sterk mannskropp er pirrende..... Samtidig ville jeg aldri ha byttet ut den kjærlige gode, omsorsgfulle mannen jeg er gift med. Han er klippen i livet mitt. å bytte ut han med en testosteron dreven muskelbunt er utenkelig. Samtidig må jeg få lov til å utrykke (på et anonymt nettforum) at jeg fantaserer om digre muskuløse menn. Dette er fantasier. Skal man dele livet sitt med noe, oppdra barn osv er andre kvaliteter utrolig mye viktigere. Samtidig blir jeg opprørt over at vi kvinner ikke skal få lov til å utrykke våre "lyster". Det må gå ann å være så ærlig å si at man synes en stor/høy/bredskuldret/muskuløs mann er vakker å se på. Det føler jeg vi blir hindret fra pga politisk korrekthet idag. Derfor spm, vi var ute etter en"adonis", og finner jeg det, er jeg sikker på at venninen min kun blir lykkelig + alle andre venniner.

Derfor lurte jeg på om noen andre hadde leid inn en stripper, hvordan var opplevelsen osv.... Vi har lyst til å se en "adonis" vise fram potensialet til den mannlige kropp. Ingen er interesert i å få en penis opp i ansiktet osv....

Det er ikke noe galt i å uttrykke på et nettforum at man liker muskuløse mannfolk, men det er noe helt annet å leie inn en stripper til et utdrikningslag! Virkelighetens Norge er ikke en amerikansk romantisk komedie, veldig mange damer ville blitt svært ukomfortabel hadde de blitt overrasket med en manlig stripper. Spesielt om det var forventet at man skulle ta del i opplegget (ved å smøre på olje ol). Jeg syns dette høres ut som en fryktlig dårlig ide, med mindre du er HELT 100% sikker på at dette er noe venninene dine ville satt pris på. Jeg innbiller meg at flertallet ikke ville satt pris på det.

Anonym poster: d2017a7bc10ebf3baa4bad89b83f0c10

• Liker 3
Skrevet

Du får Google mannlig stripper, og velge kun sider fra Norge, så kommer det vel opp noen. Håper bare ikke du er min forlover...

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt dette opplegget! Hadde følt det tråkket over mine intimgrenser og i forhold til min samboer om jeg i tillegg skulle smurt han inn osv..

Hva er greia me å si "busted"? For å si at bruden egentlig liker muskelmenn? At dermed den kommende mannen egentlig ikke er bra nok?

Tror du må være rimelig sikker på at du ikke trakker over noens grenser om du skulle gjennomføre dette!

Skrevet (endret)

Forferdelig idé..

Edit: Og så er det vel kanskje ikke så gunstig å ha både fornavn og etternavn i nicket? :vetikke:

Endret av Chloe-
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal være en dårlig idé. De fleste liker vel høye og muskuløse menn, jeg tror ikke at noen menn ville blitt sjokkert eller såret av dette. Å nyte det på en uskyldig og humoristisk måte ser jeg ikke noe galt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...