Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne!

Jeg har vært singel i 5 år, etter å ha vært samboer i over 10. Bruddet var knalltøft, og jeg føler at jeg har trengt denne tiden alene til "å finne meg selv" som det heter....

Jeg er en som kan bli fort betatt, men forelsket, det blir jeg sjelden. Men nå.....nå holder jeg på å falle skikkelig for en mann, og jeg blir helt fjortis i hodet! Sist jeg var på date med en som gav meg sommerfugler i magen, var med eksen min for 15 år siden. Har vært på date etter ham også, men da har det liksom ikke vært så nøye, hvis dere skjønner. Hjertet har ikke vært helt med.

Han som jeg nå faller for er en drosjesåfør. Jeg har tatt drosje nå to ganger i uka, nå en stund. Plutselig kom han og hentet meg flere ganger når jeg hadde bestilt drosje fordi han sskjønte det var meg som han sa. Etter hvert fikk jeg nummeret hans, og har bare ringt ham når jeg skal avsted. De siste gangene har vi sittet i bilen og prata i nesten en time etter at turen var slutt. Han hadde vel ikke gjort det hvis han ikke var interessert, hadde han?

Han flørter masse. Vi har sendt noen smser og da flørter han også. Skikkelig.

Snakket med ham på torsdag, og da skulle jeg få beskjed om han skulle jobbe på lørdag, det var ikke sikkert han hadde tid. Vi sendte noen sms på torsdag, og nå har jeg ikke hørt noe fra ham. (Han har barn som er hos han denne helgen, så hodet sier at han er opptatt med barna,) Poenget er, jeg skal med taxi igjen på mandag, og skal jeg da høre om han kan hente meg, eller skal jeg vente litt til han tar kontakt? Var jeg som sendte siste sms på torsdag.

Herregud, jeg hadde ikke trodd at jeg kunne bli så fjortis i hodet!

Det jeg prøver å si til meg selv er følgende: Hadde han ikke vært interessert, hadde han ikke kommet og hentet meg når jeg sender melding (er ikke så lange turer akkurat...), han hadde ikke flørtet og han hadde ikke sittet og prata i en time etter at turene var over.........eller?

Anonym poster: 0712a05c8714a6eef61c6b1558c6248d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Interessert i hva da?

That is the question.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

I meg

Interessert i hva da?

That is the question.

I meg, vel!

Skrevet

I meg

I meg, vel!

Problemet er som alltid at det aldri er sikkert hva en slik fyr er interessert i.

Typisk er han da enten interessert i noe uforpliktende, eller så er han seriøs. Og dette er det bare han som kan vite og du som kan finne ut av.

Skrevet

Er det ikke bare å spørre fyren hva han tenker om dette da?

Skrevet

Ja, i min verden hadde alle bare kunne sagt det rett ut, men min erfaring er at da blir mange menn skremt, gitt.....Selv om dama bare sier at hun er interessert i ham, hører han av en eller annen grunn kirkeklokker og lyden av fotlenka som klappes på plass..... (Jeg er TS, btw)

Skrevet

Jeg tror det beste er å ikke analysere, prøve å finne ut hva han tenker, hvorfor han flørter osv osv.. Det er jo kjempefint at du nå ser du kan bli betatt av noen igjen, og det skal du nyte. Om han er den rette for deg det vil tiden vise. Prøv å oppfør deg som om han var en kamerat og ikke bli sånn fjortiss som vi kvinner har en tendens til å bli når vi blir betatt.

Send han en melding hvor du sier at du trenger drosje i morgen og hør om han er ledig, verre er det ikke.. og vær positiv og fornøyd hvis han kommer å henter deg.

Men betaler du alltid når han henter deg?

Skrevet

Jeg mannet meg opp i dag, og når vi satt i bilen og prata, sa jeg det rett ut: Jeg liker deg godt, og vil bli bedre kjent med deg, skal vi finne på noe en dag? Ja sa han, og så sa han at han hadde tenkt å si det selv, bare at jeg kom han i forkjøpet!

Så nå skal vi på date!

Yeeeee ;)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...