tonelise10 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 1. Hva har du veska di akkurat nå? 2. Er du mangler i veska di akkurat nå?
Solsenga Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Lommebok, litt sminke, telefon, ipod med øreplugger, penn og tyggis (og diverse uidentifiserbart skrot på bunnen) Mangler ingenting
Budsom Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Mobil, lommebok, nøkler Skriveblokk, penn Bok
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Nettverkskabel, strømforsyning, USB-minnepinne (liten på 2GB, har de andre liggende på PC-bordet), CD- og DVD-plater, trådløs mus, et ekstra batteri Mangler? Tja, en USB-skjøtekabel, SDHC-kort på 32GB og en USB-SD-kortleser så jeg kan overføre diverse fra en maskin til en annen hvis jeg trenger å gjøre det hos andre. Ellers føler jeg ikke at jeg mangler noe. Jeg er mann, den eneste vesken jeg har er en PC-veske. Anonym poster: 395c5ee3382c1f43e6ac11c57393c337 2
FantasDick Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 For tiden bruker jeg en stor lommebok som veske, og den er det ikke mye plass i. Akkurat nå har jeg penger, kort, smertestillende, nøkler og mobil oppi lommeboka.
Aquarelles Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Det varierer litt - nå har jeg leppestift, hårbørste, mobil, drops, lommebok og nøkler.
Rubies_ Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Veska mi er full av masse dritt jeg egentlig ikke trenger. Diverse sminke, pastiller og tyggegummi, truse, et par sokker, kanskje noen votter, "viktige" papirer jeg har glemt av, nøklene til garasjen, piller (ibux, paracet og den type piller). Så selv om at jeg egentlig har "alt" i veska, mangler jeg alltid det når jeg trenger noe.
Magnifique Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Hei. I vesken min er har jeg alltid sminke, mobil, tyggis, håndkrem, nøkler, div. kort, vannflaske og Carmex
absinthia Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Lommebok Lekefly Pastiller Tyggegummi Skriveblokk Penn Våtservietter Sminkepung Antibakteriell håndrens Nål og tråd
Gjest Bobler Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Lommebok Røyk Lighter Speil Tamponger Hårstrikk + Hårspenner En singlett 2xOppgjørsposer Nøkler Lipsyl Mascara + Eyeliner Penn + Papir Et hundekobbel Refleksvest Et flaske vann Tyggis Plaster Et par sokker Smertestillende + Ritalin Overaskende nok er veska bare halvfull, og den er ikke gigantisk heller Mangler noe småtteri jeg skal ha med etterpå.
Gjest Gagaen Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 på bunnen ligger det " tusen" kvitteringer fra butikker , oppå der er det lommebok , Ibux , litt utstyr i tilfelle mensen , et skriv fra nav , våtservietter , et par sokker .. Hva jeg mangler ; en opprydding!
Gjest puffy Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Sminkepung, neglelakk, neglfil, tyggis, mobil, lommebok, ipad, vannflaske og nøkler, lipsyl, bok, strikk og hårspenner og halspastiller. Endret 21. oktober 2012 av puffy
snøfrisk Skrevet 21. oktober 2012 #13 Skrevet 21. oktober 2012 Macbook Air-en min, sminke, lommebok, antibac, tyggis, strikker/fliseklemmer, iphonen, penner og masse unødvendig rot, haha
Sofie_22 Skrevet 21. oktober 2012 #14 Skrevet 21. oktober 2012 - Lommebok - Bøker - Penn - Lesebriller - Tamponger - Eple - Øreplugger - Ipad lader - Pastiller, nøttepose - Avis - Vannflaske - Armbånd, øredobber - Diverse kviteringer - Perm Jeg trenger nok en opprydning og kanskje begynne å bruke sekk i stedet for veske. Jeg merker jeg begynner å få kronisk vondt i skulderen og helt skeiv av å bruke veske hver dag. I tillegg har jeg alltid med meg mac'en, så det blir en del å bære på.
Jolene Skrevet 21. oktober 2012 #15 Skrevet 21. oktober 2012 1. Hva har du veska di akkurat nå? Snus, lighter, lommebok, carmex, vannflaske, tyggis, nøkler, neglefil, plaster, studentkort, smertestillende, tamponger, halspastiller, munnspray, neglelakk, gavekort, speil, øyedråper, solbriller. 2. Er du mangler i veska di akkurat nå? Vannflaske og almanakk
Gjest O___o Skrevet 21. oktober 2012 #16 Skrevet 21. oktober 2012 Fjorten dagers kvitterigs samling, div visittkort, sminkepung, hårnåler/strikker/bånd/klyper/børster itimservietter, undertøy i ulik størrelse og standard, bind og tamponger i ulike str. div resepter, div piller, nøkler, mobil, lommebok, høretelefoner, iPhonelader, en singlett, to par sokker, en bok, en kladdebok, tannbørste, reisetannkrem/parfyme, en hel haug av firmapenner og en énkoppspulverkaffepose
KaDust Skrevet 21. oktober 2012 #17 Skrevet 21. oktober 2012 I veska mi har jeg USB-SD-leser, lommebok, lypsyl og mobil. Jeg har det meste skrotet mitt i PC-sekken, tehe.
Gjest O___o Skrevet 21. oktober 2012 #18 Skrevet 21. oktober 2012 ...og en vannflaske... Og fem telys
Gjest loren Skrevet 21. oktober 2012 #19 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg så oppi min nå og måtte egentlig le litt av meg selv Jeg bruker sjelden veske, men har brukt det nå fordi jeg har dratt mellom to leiligheter i forb med flytting og da har det vært praktisk å ha veske med. Jeg har: - Et ukjent antall skruer - Papptallerkner (feiret bursdag til mini ute i går) - Bursdagskakelys - a-plan - våtservietter (to pakker faktisk) - øretelefoner - lader til tlf/pad - seks penner - lue til mini - pulsvarmere - skrutrekker - vannflaske - en blokk post-itlapper -halspastiller - bitsett til drill - busskort - lommebok - bursdagsortene mini fikk i går Joa, ymse - og jeg mangler ingenting
metempsychosis Skrevet 22. oktober 2012 #20 Skrevet 22. oktober 2012 Etter en rask kikk: - Lommebok (med alt fra kontanter, bankort og ID kort til frimerker og andre kort) - Notatbok - Penn - Sminkepung (med lyspyl, hårnåler, mascara, leppestift, blush, pinsett, Q-tips, neglefil, parfyme i veske-format og sikkerhetsnål) - En pung med Biseptine, plaster og kleenex - Håndkrem - En pung med bleieskift og tøy-klut - Plan over metroen - En sammenbrettet pose - Kuponger til karusellen - Nøkler - Mobil - Solbriller i etui Det som mangler? Muligens en flaske desinfiserende håndrens, våtservietter, drops, nål og tråd, eventuelt en bok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå