Pooo Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Hei. jeg har er stuevindu som er ca 2 meter i bredde. jeg ønsker å ha liftgardin, men jeg finner ingen som er i den bredden. Noen her som vet hvor jeg kan få det laget, og ca hvilken pris det blir?
eitrande Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Hei. jeg har er stuevindu som er ca 2 meter i bredde. jeg ønsker å ha liftgardin, men jeg finner ingen som er i den bredden. Noen her som vet hvor jeg kan få det laget, og ca hvilken pris det blir? Sjekk Stoff og Stil. :-) Vet ikke med pris på liftgardin men jeg bestilte to lengder til kjøkkenvindu og fire lengder til små stuevinduer og betalte rett under tusenlappen. Er kjempefornøyd og skal kjøpe flere ferdigsydde gardiner der. :-)
Fornarina88 Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg måtte spesialbestille til nesten alle vinduer, ble ikke billig for å si det sånn.. Endte på 100.000,- Men så valgte vi en av de dyreste også..
Fornarina88 Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Eller de lå vel sånn ca midt i pris, var andre liftgardiner som var mye dyrere.. Men kanskje du får spesislbestilt fra fks kid, der er det billig værtfall :-) Her kjøpte vi fra en persienne og markise butikk
Gjest Badabing Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 De pleier vel å kunne sy hos Princess og Hansen og Dysvik også? Det er litt vanskelig å si hvor mye det kommer på, for det er store forskjeller i pris når det gjelder stoff. Jeg bestilte en liftgardin for en stund siden, og den kostet litt over 700 med et stoff og litt over 2000 med et annet stoff. Men du kan jo avtale en pris og si omtrent hvor mye du vil gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå