Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en flink frisør som er flink, men har gått litt her og der og har aldri blitt kjempe fornøyd.

Så KG, har dere noen tips til noen som er flinke og ikke koster mer enn 600 kr, kanskje de til og med har studentrabatt? Har tittet gjennom tidligere tråder, men tenker at det kanskje har endret seg.

Anonym poster: 7a7d7a19dd3d630600f82b6485af8190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ramm og ramsvik. Jeg pleier å benytte lærling og blir kjempefornøyd hver gang. brukte chik en stund, de hsr studentrabatt. Men da frisørenkommenterte at jeg var flink til å farge etterveksten sluttet jeg. Til info så har jeg ikke farget håret.

Skrevet

ramm og ramsvik. Jeg pleier å benytte lærling og blir kjempefornøyd hver gang. brukte chik en stund, de hsr studentrabatt. Men da frisørenkommenterte at jeg var flink til å farge etterveksten sluttet jeg. Til info så har jeg ikke farget håret.

Ser at Ramm og Ramsvik kommer opp ofte over de som er anbefalt! Hvor mye har du betalt for klipp der?

Anonym poster: 7a7d7a19dd3d630600f82b6485af8190

Skrevet

på ramsvik er det rundt 400 kr. hos ramm betalte jeg litt over 500. Det var som sagt hos lærling. Time bestiller du enkelt på nett.

Skrevet

Chik er kjempeflinke, og har 40% stundentrabatt!

Anonym poster: 63fea781ef1e22b9ef93a47513b22c3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...