Hilde Skrevet 28. februar 2004 #1 Skrevet 28. februar 2004 Hei! Jeg og min kjære er invitert i stort 30årslag, der dresscode er "cowboy og jeans". Noen forslag til hvordan vi virkelig kan imponere med kostyme?
Emy Skrevet 28. februar 2004 #2 Skrevet 28. februar 2004 Tja, lån deg et par chaps eller hvordsn det nå skrives...og ha over jeansen. Kjempe stilig og rutete skjorte.
Gjest lillesol ikke innl Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Vi var på karneval i går Var en hel gjeng som dro som cowboyer, og med meg som gledespike Fikk låne skikkelige kostymer vi da, fra noen som friver med dette på heltid. Det vi hadde (gutta) var svarte skjorter, vest utenpå (sånn svart "penvest" ) skinnchaps, sporer, tørkle i halsen, våpen, hatter, cowboystøvle og støvfrakk. Masse skinndetaljer ser tøft ut! Jeg som jente hadde lyst pastellfarget korsett, langt svart skjørt med masse blondeunderskjørt som syntes under skjørtekanten, snøresko, sånt trangt kjede i halsen, o selvfølgelig pistol i et strømpebånd under kjolen Kos dere på festen, det er kjempegøy å kle seg ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå