AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Før så var han morsom og være med og var sprudlende og vi kunne tulle mye sammen. Nå er han bare.. sur. Som hvis jeg sier noe for tull og er ironisk så himler han bare med øyene, sier at jeg ikke kan mene det, viser meg fingeren og er relativt sur. Kan liksom ikke være barnslig lenger eller le med ham. Videre så virker det som at han ikke vil være med meg så mye lenger. Og blir lett irritert og sur. Var til og med en venninne av meg som reagerte på det: "Hva feiler det han da?". Vel også er han bare svært negativt til alt jeg sier og gjør, er ikke noe morsomt å være med han lenger, rett og slett. Men det rareste er at noen (få) ganger så er han tilnærmet sånn han var før. Så har han gått lei av meg? Og prøver å finne seg andre å være med i fritiden? Anonym poster: fbf1bf43058f2ef50561d52adab2293a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Høres jo nesten ut som om noe har skjedd. Vent til han er i sitt gode humør, slik som han var før, og prøv å ta det opp da. Si at du har merket en forandring og du er bekymret for at noe har skjedd. Forhåpentligvis så har det hele en forklaring:) Anonym poster: e188a131f6cb9d82471b9ec26d8f505f 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Høres jo nesten ut som om noe har skjedd. Vent til han er i sitt gode humør, slik som han var før, og prøv å ta det opp da. Si at du har merket en forandring og du er bekymret for at noe har skjedd. Forhåpentligvis så har det hele en forklaring:) Anonym poster: e188a131f6cb9d82471b9ec26d8f505f Ja, men han er med andre. Og han virker mer eller mindre irritert når jeg er i nærheten.. Akkurat som at han rett og slett ikke vil ha meg der. Og han har også kommet med, hva kan man si, sårende kommentarer angående ting som har skjedd tidligere i kjærlighetslivet mitt. Anonym poster: fbf1bf43058f2ef50561d52adab2293a
kittykat1993 Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Det er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre, selv om du kan føle det sånn. Kan være at han har det vanskelig, og at det ikke er lett for han å si det. Enig med h*n over at du kan ta det opp når han er i sitt gode humør. Du kan jo også si at hvis det er noe i veien så kan han si det til deg, og at du bryr deg om at han skal ha det bra? Endret 20. oktober 2012 av kittykat1993
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Det er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre, selv om du kan føle det sånn. Kan være at han har det vanskelig, og at det ikke er lett for han å si det. Enig med h*n over at du kan ta det opp når han er i sitt gode humør. Du kan jo også si at hvis det er noe i veien så kan han si det til deg, og at du bryr deg om at han skal ha det bra? Får da håpe at det du sier er sant. Vel er litt vanskelig å si det sånn dessverre når han ikke er så mye i nærheten og heller er med andre mennesker og unngår meg. Og føler også at det blir ganske rart ettersom jeg ikke er så flink på sånne ting dessverre. Kan han være forelsket i deg? Er rimelig sikker på at han ikke er homofil, så tror nok ikke det. Og han vet rimelig godt at jeg er hetero. Anonym poster: fbf1bf43058f2ef50561d52adab2293a
Roo Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Åh beklager, fikk ikke med meg at du var gutt. Sikkert ikke noe du skal ta personlig dette her. Ville ventet til han hadde en god dag jeg, for å spørre om det er noe som plager han.
Smascha Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Kanskje han rett og slett bare er litt lei deg? Det høres IKKE kult ut å ha en venn som himler med øya når du prøver å være morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå