Gå til innhold

eksen var i fengsel for å hatt sex med psykisk utviklingshemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaa'a, sånn er det. Mens jeg var sammen med eksen min så var han dritafull på fest, han han og vennegjengen endte på fest på natta, og der traff han ei psykisk utviklingshemmet jente. Han ble med henne til boligen hennes, hun bor i omsorgsbolig med nattevakt, som tydeligvis ikke merket at hun var borte. Han ble med henne dit, de hadde sex, han våknet døddrukken dagen etterpå, og ikke lenge etter ble han hentet hjemme hos oss av politiet. Han var blitt anmeldt for voldtekt.

Han tilstod forresten ikke utroskapet før politiet stod på døra og forkynte at han var nødt til å bli med dem, da skrek han fort ut hva han hadde gjort før de dro ham med seg.

Jeg har vel aldri vært så forvirret i hele mitt liv..

De kom tilbake med ham, han hadde vært i avhør, kanskje ikke så rart at jeg krevde å vite hva som faen hadde foregått..

Forklaringen er som over, han vet ikke hvorfor han gjorde det, han bare gjorde det.

Det endte som det endte, ikke bare hadde typen min vært utro, han hadde vært utro og blitt anmeldt for voldtekt av en psykisk utviklingshemmet jente som var i 20årene, men mentalt sett ikke var eldre enn 5-6 år.

Forholdet mellom oss tok slutt etter det, jeg flyttet ut, han fikk psykisk store problemer, taklet ikke hverdagen, terroriserte meg, ville ha meg tilbake, mye styr.

Jeg dro i rettsaken, jenta kom ikke for å vitne selv, men en video av dommeravhøret ble vist. Hun snakket med en politikvinne og fortalte med egne ord hvordan hun hadde opplevd det. Mens hun snakket tegnet hun en blomst og en hest til politidamen, som et lite barn.

Rettsaken endte med at han fikk sitte i fengsel noen måneder, og 100 000kr i oppreisning, han ble ikke dømt for voldtekt, men overgrep/utnyttet psykisk utviklingshemmet, for alt vi vet kan han ha voldtatt henne.

Så saken er avsluttet.

Men nå har han altså klart å bli sammen med en tidligere god venninne av meg, og han har forbudt meg å fortelle henne om hans fortid. Jeg har sagt at da får han faen meg si det selv da, jeg ergrer meg over det hver dag, for venninnen min og jeg har etterhvert fått litt kontakt igjen, og hun spør meg om det er ok at hun er sammen med ham og slike ting, om det er noe hun burde vite eller noe sånt. Jeg svarer at det må hun nesten bare oppleve selv, men dere forstår at jeg vil han skal si det, at hun skal vite det?

DU ville vel visst om det om kjæresten din tidligere hadde sittet inne for overgrep mot psykisk utviklingshemmet?

-c-

Anonym poster: e6dac4718c4a29a09f61ca99af696f70

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal du si det! Du har jo mye større ansvar ovenfor din venninne enn ovenfor en utro overgrepsdømt eks!

• Liker 42
Skrevet

Han kan ikke rettslig kreve at du ikke skal si noe. Klart du skal fortelle! Hva hadde du tenkt om alle rundt deg visste noe slikt om kjæresten din men ikke du?

Anonym poster: d509343d991c551315b982507ce58a0a

• Liker 8
Skrevet

Eksen min krever at jeg ikke sier det fordi han fortsatt mener han er uskyldig, at det var frivillig sex og hele greia, men den biten har jeg for lengst sluttet å høre på, idiot.

Jeg er fortsatt sint, ydmyket og lei meg for det der, ikke veldig, men det sitter jo igjen.

De har ikke vært sammen lenge, ala 2 dager siden de gjorde det offentlig, så jeg har ikke skjult det lenge.

-c-

Skrevet

Du burde fortelle henne det ja.

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvsagt skal du fortelle dette, så får hun selv velge om hun kan leve med/akseptere den slags urent posemel..Enig i at han burde fortalt det selv, men det har han jo tydeligvis ikke, så da får du jo bare hjelpe til..

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes egentlig ikke du burde fortelle det. Han gjorde en stygg handling, som han ikke burde gjort. Men du skrev at han fikk store psykiske problemer i ettertid, som tyder på at han angrer og sliter med dette selv. Han har dessuten sonet sin straff ferdig. Han har rett til å få gå videre og få en ny start.

EDIT: Glemte et ord...

Endret av Tøffeldyret
  • Liker 12
Skrevet

Det tror jeg at jeg hadde fortalt henne ja.:Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Lag en nettside hvor du legger ut bilde av han og forteller om det han gjorde og at han har sittet inne for det. Gi oss linken når du har gjort det. Hvis henne den nettsiden også. Da lærer han nok...

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke du burde fortelle det. Han gjorde en stygg handling, som han ikke burde gjort. Men du skrev at han fikk store psykiske problemer i ettertid, som tyder på at han angrer og sliter med dette selv. Han har dessuten sonet sin straff ferdig. Han har rett til å få gå videre med få en ny start.

Jeg synes den nye dama hans har rett til å få vite slik at hun selv kan vurdere hva hun gjør videre.

Fortell det til henne, Ts.

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke du burde fortelle det. Han gjorde en stygg handling, som han ikke burde gjort. Men du skrev at han fikk store psykiske problemer i ettertid, som tyder på at han angrer og sliter med dette selv. Han har dessuten sonet sin straff ferdig. Han har rett til å få gå videre med få en ny start.

Noen ganger så tar man valg her i livet som er så katastrofale at de får konsekvenser for resten av livet. Han har tatt et slikt valg. At han angrer og har sonet er vel og bra men en så stor ting som dette synes jeg en kjæreste har "rett" til å få vite. Og sannsynligheten for at hun før eller senere finner ut av det er stor. Da må det være bedre å vite det fra starten av og kunne ta et valg på om hun vil fortsette forholdet.

• Liker 13
Skrevet

Lag en nettside hvor du legger ut bilde av han og forteller om det han gjorde og at han har sittet inne for det. Gi oss linken når du har gjort det. Hvis henne den nettsiden også. Da lærer han nok...

Å oppfordrene henne til lovbrudd er selvsagt den rette løsningen. :rolleyes:

• Liker 6
Skrevet

Å oppfordrene henne til lovbrudd er selvsagt den rette løsningen. :rolleyes:

Så lenge hun ikke lyver er det ikke ulovlig. Da ville jo ikke avisene kunne skrive om kriminelle.

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest. Han har allerede sonet straffen sin. Saken er over.

• Liker 3
Skrevet

Så lenge hun ikke lyver er det ikke ulovlig. Da ville jo ikke avisene kunne skrive om kriminelle.

Sikker?

Å legge ut noe slikt med bilde i tillegg tviler jeg på er lovlig. Han har tross alt sonet sin dom og skal ikke bli offentlig uthengt. Har forresten en mistanke om at det er for deg selv og din nyskjerrighet du vil at hun skal lage denne nettsiden. (Du vil hun skal legge ut linken her)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan pokker kan en slik dame gå på en fest og få med seg folk hjem?

Høres super rart ut.

• Liker 4
Skrevet

Bare så det er sagt, han fikk ikke psykiske problemer og sammenbrudd fordi han angret, men fordi saken kom opp for retten, han ble anmeldt for voldtekt, han visste han kunne få en straff for det hele. Han har huslån som han betaler, mens han var i fengsel var det foreldrene hans som betalte det, regninger osv, for at han ikke skulle miste huset.

-c-

Skrevet

Jeg kommer ikke til å lage noen webside eller henge ham ut på nettet, og jeg kommer ikke til å gi hint eller ledetråder her i tråden så det kan finnes ut hvem han er, jeg er ikke interessert i å henge ham ut, jeg har fortalt nok om saken til at det kan kjennes igjen for de som vet om det allerede.

-c-

• Liker 5
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke du burde fortelle det. Han gjorde en stygg handling, som han ikke burde gjort. Men du skrev at han fikk store psykiske problemer i ettertid, som tyder på at han angrer og sliter med dette selv. Han har dessuten sonet sin straff ferdig. Han har rett til å få gå videre og få en ny start.

EDIT: Glemte et ord...

What she said.

Han bør få fortelle henne det selv. I tillegg er det litt som skurrer - hvordan i allverden endte hun jenta på et nach? Samt fikk han smuglet inn. Skeptisk.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...