AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Noen som ser på? Ps. NEI, jeg vil ikke ha noen monarki-demokrati-republikk-WHATEVER-diskusjon her. Jeg elsker kongelige bryllup! :) :rodmer: :rodmer: Anonym poster: c25b321ceb959c1431e4439fdc8e90ab
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Kikket såvidt innom, nydelig kjole! Helt enig! Den slo Kate sin kjole ned i støvlene, synes jeg! Anonym poster: c25b321ceb959c1431e4439fdc8e90ab
Gjest meh Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Elsker virkelig å se noen titalls millioner skattekroner bli øst bort på noen timer. (Samtidig som tusenvis faktisk arbeidende folk dør i sykehuskøer). Endret 20. oktober 2012 av meh
Jente_i_utlandet Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg elsker kongelige bryllup (særlig antrekkene;-) Vakker brud og nydelig brudekjole! Prinsesse Victoria av Sverige hadde en nydelig kåpe på seg (ville gjerne hatt en lignende selv...) Flott kåpe på Dronning Sonja også... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Stphanie-vant-prinsen-og-hele-riket--7023491.html Mette-Marit ser "kjeitete" ut uansett hva hun har på seg syns jeg...(syns hun totalt mangler riktig attitud/utstråling til å matche klesstilen til en troverdig prinsesse!) Jeg så hele brullypet på utenlandsk nett-tv og brudeparet ser lykkelige og ganske forelskede ut... Sikkert smart å av brudgommen å velge en kvinne fra en ligende bakgrunn som seg selv også. Jeg har lest endel om dem på nettet, de har mange felles interesser! Jeg ønsker dem all mulig lykke til. :-) Mye bedre med kongehus hvor alt går i arv i kun 1 familie, enn å pøse ut masse penger til en uverdig president/presidentfrue som bare støttes av et lite flertall velgere - en president som kanskje som byttes ut hvert fjerde år (hvor det meste da MÅ fornyes både av innbo i presidentbolig, garderobe, biler, staff etc)....
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Stygg brud, hun burde fikse øyenbryna. Kjolen var fantastisk vakker. Anonym poster: 44ae860cd609d0cbf7124ed69d476028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå