Justice Skrevet 28. februar 2004 #1 Skrevet 28. februar 2004 Jeg har løsningen! Vet dette er noe mange sliter med.. så jeg tenkte jeg skulle dele mine erfaringer med dere! Jeg har stort sett alltid vært fornøyd med kroppen min, bortsett fra et par "bulker" i rumpa som jeg etterhvert skjønte var appelsinhud - ødelagt fettvev som hadde klumpet seg. Har aldri vært overvektig, er 163 cm høy og veier 52 kg. Nå har altså disse "bulkene" jeg har hatt, blitt så godt som helt borte! Det tok ca et halvt år. Jeg har - ikke endret kosthold! Spiser normalt sunt og veldig mye (høy forbrenning). Spiser sjokolade hver dag. - ikke brukt cellulitt - kremer! - ikke brukt noen skumle piller - ikke brukt dyre dommer på drenering, massasje, faste, etc.. Det jeg har gjort, er å trene masse styrke! Kanskje ingen revolusjonerende løsning, men jeg ble selv overrasket over hvor fort resultatene begynte å komme når jeg fikk skikkelig struktur på treningen min. Program: 3 - 4 ganger hver uke (annen hver dag) styrketrening, varighet ca. 1,5 timer hver gang. Øvelser: - Stasjonære utfall (3 * 15 på hvert bein) med 20 kg vektstang på skuldrene. - Knebøy (4 * 15) med 20 kg vektstang på skuldrene - Markløft (4 * 15) med 20 kg vektstang Tror det er dise øvelsene som har gjort susen. Tar med resten av programmet også: - Biceps (4 * 15) med 10 g vektstang - Lat raise/ sideløft (4 * 15) med 4 kg manual i hver hånd - Rygghev (4 * 15) på matte eller apparat - Sit - ups (5 * 20), ulike typer - Push - ups (3 * 12) på tærne Så er det altså bevist attrening fungerer på appelsinhud - hele rumpa har fått ett skikkelig løft og er nå ikke bulkete i det hele tatt.. Håper noen får inspirasjon fra dette!
~umulia~ Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Håper du ikke kjører alle disse øvelsene annen hver dag, i så fall kan du risikere å overtrene, få betente muskler og andre ulumskheter. Det opp kroppen litt, eller legg inn rene utholdenhetsøkter innimellom, så slipper du og slite ut kroppen din.
Gjest Lady-M Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Håper du ikke kjører alle disse øvelsene annen hver dag' date=' i så fall kan du risikere å overtrene, få betente muskler og andre ulumskheter. Det opp kroppen litt, eller legg inn rene utholdenhetsøkter innimellom, så slipper du og slite ut kroppen din.[/quote'] Nei, nybegynnere bør ha et fullkroppsprogram. Å trene dette annen hver dag høres bra ut. Etter en stund bør man bytte ut programmet en 3 eller 4 split. Altså 2-3 muskelgrupper hver gang med flere forskjellige øvelser pr muskelgruppe enn hun gjør her. Justice: Flott at du får resultater! :-) Som jeg alltid har sagt, piller og kremer er bare tull. Eneste som hjelper mot cellulitter og fettforbrenning er trening.
Gjest Ethereal Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Endelig flere som har innsett at alle "enkle" metoder kun er utviklet for at selgeren skal tjene penger. Ellers har jeg den erfaring at løping og terrengsykling er dødseffektive metoder for å stramme opp lårene (og så er det så GØY!!! Jeg gleder meg til sykkelsesongen!)
Timian Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Jeg driver også med type utfalls-trening for å stramme rompa! MEN!! Jeg tør ikke bruke for mye vekter! Jeg vil nemlig ikke ha STØRRE rompe! Jeg tror da at trikset er flere repetisjoner og mindre vekt! Ellers virket jo treningsprogrammet ditt veldig bra, da! Jeg vil også legge inn mye kondisjonstrening! Løping skal visst være bra mot cellulitter! (Problemet er bare at jeg HATER å løpe... :-? ) Nå skal jeg jammen komme meg på trening
Gjest Ethereal Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 hvis du er ei NORMAL jente, skal det mye til før rumpa di blir større av styrketrening (jeg, derimot, måtte kutte ned på styrketreninga, ei stund så jeg ut som en bodybuilder)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå