Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest gjennom noen tråder her inne nå er jeg helt sjokkert og trist..Jeg visste at det var et press på hvordanmhvordan man burde se ut og te seg som kvinne, men ikke visste jeg at disse utseendet karakterene var så virkelige og at det er vanlig å kalle jenter man har det fint med og tilogmed ligger med for ludder! Kjenner meg skikkelig skuffet av en eller annen grunn, og der mistet jeg faktisk litt av det siste håpet om at det faktisk finnes noen bra menn der ute..Det er ett helt sykt kvinnesyn der ute forstår jeg, og det er virkelig ikke greit. Håper alle dere med samme syn aldri finner jenta som er bra nok på skalaen deres, og at dere alltid vil ha det like dårlig med dere selv, for det er dere virkelig nødt til å ha..ikke fortjener dere en bra, god og fin jente heller..Er det rart mange ungjenter har problem er?? Dere skulle vært utryddet, rett og slett. God natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette din første dag på internett?

Velkommen, i så fall :)

• Liker 9
Gjest Darthoven
Skrevet

Etter å ha lest gjennom noen tråder her inne nå er jeg helt sjokkert og trist..Jeg visste at det var et press på hvordanmhvordan man burde se ut og te seg som kvinne, men ikke visste jeg at disse utseendet karakterene var så virkelige og at det er vanlig å kalle jenter man har det fint med og tilogmed ligger med for ludder! Kjenner meg skikkelig skuffet av en eller annen grunn, og der mistet jeg faktisk litt av det siste håpet om at det faktisk finnes noen bra menn der ute..Det er ett helt sykt kvinnesyn der ute forstår jeg, og det er virkelig ikke greit. Håper alle dere med samme syn aldri finner jenta som er bra nok på skalaen deres, og at dere alltid vil ha det like dårlig med dere selv, for det er dere virkelig nødt til å ha..ikke fortjener dere en bra, god og fin jente heller..Er det rart mange ungjenter har problem er?? Dere skulle vært utryddet, rett og slett. God natt.

Men..Breivikia da :) Så så..det går nok bra. Velkommen til Internettet!

Gjest Katten.
Skrevet

Det morsomme er at det i hovedsak er kvinner selv som står for det fucka kvinnesynet her inne - bortsett fra en håndfull menn.

• Liker 4
Skrevet

Du er trist du også som ønsker å utrydde oss! God natt

Skrevet

Sånn er det bare...Ikke noe å bry seg om, tenk heller så godt du slipper slike menn da, alle menn som har "syke"preferanser burde henge en lapp rundt halsen der det står "du må veie max 60kg, ha svære pupper,være fullstendig avhengig av meg og jomfru"så vet vi hvem de er ihvertfall, lettere å unngå,hehe...

tilsvarende burde enkelte kvinner gå med en lapp der det står "du må være over 1.80, ha millionlønn og eie gigantisk stor bolig og fin bil"hehehehe..

Nei, men seriøst. Menn er kravstore, det vet vi jo alle, så det er jo ikke noe å bli særdeles overrasket over egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det bare...Ikke noe å bry seg om, tenk heller så godt du slipper slike menn da, alle menn som har "syke"preferanser burde henge en lapp rundt halsen der det står "du må veie max 60kg, ha svære pupper,være fullstendig avhengig av meg og jomfru"så vet vi hvem de er ihvertfall, lettere å unngå,hehe...

tilsvarende burde enkelte kvinner gå med en lapp der det står "du må være over 1.80, ha millionlønn og eie gigantisk stor bolig og fin bil"hehehehe..

Nei, men seriøst. Menn er kravstore, det vet vi jo alle, så det er jo ikke noe å bli særdeles overrasket over egentlig.

Åja. Kjempe kravstort å forvente at kvinner tar vare på kroppen og ikke hopper på alt med pikk...:roll:

Anonym poster: 70c31030c2f7b3894177cd8caaada7ae

• Liker 2
Skrevet

Åja. Kjempe kravstort å forvente at kvinner tar vare på kroppen og ikke hopper på alt med pikk... :roll:

Anonym poster: 70c31030c2f7b3894177cd8caaada7ae

Greit at vi skal ta vare på kroppen, det burde være en selvfølge for sin egens helse skyld. Nå snakker jeg om at man skal være "perfekt" så og si hele tiden. Men det er jo sånn samfunnet har blitt, kan ikke alene legge skylden på menn for det.

Jeg bare synes det er merkverdig med menn som har et aldeles dårlig kvinnesn og som samtidig ikke da forstår hvorfor de er evig single. Samme gjelder for kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er bedre å orientere seg litt i det virkelige liv enn her på KG.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...