Gå til innhold

Hva i helsike skal jeg svare til dette da?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr som liker meg... (og venninnen min) sendte meg dette her på facebook helt randomly:

(mitt navn), I just need to say this blank.gif There are two people I "like", and those two people, are you and (hennes navn)i blank.gif Just wanted to tell you that blank.gif

Han er norsk altså, men han skrev det på engelsk fordi han er en akward raring.

Han har sagt at han liker meg en gang før (lenge siden) og da svarte jeg bare at jeg ''er sjokkert, så ikke den komme, men smigret).

Aner ikke hva jeg skal svare? forslag?

Anonym poster: 7cba2dbe8428d38b052d8a621f4bd094

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dere er 13 år gamle.

• Liker 5
Skrevet

"Okey dokey" kan du svare.. ikke vet jeg, jeg kjenner ingen av dere..

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om dere er 13 år gamle.

15, faktisk :danse:

Skrevet

Kanskje jeg skal utdype... jeg liker han IKKE. Men jeg vil ikke være uhyggelig eller noe... vil si det på en fin måte.

• Liker 1
Skrevet

kanskje at det er ekstremt desperat med en fyr som er forelska i to jenter samtidig.

Anonym poster: dcdcb11613102e8bc6604a2e09e32748

Skrevet

15, faktisk :danse:

Aha.. 15 ja! Ikke så langt unna da ;)

• Liker 2
Skrevet

Vær grei. Han høres ikke ut som han er den som har hundre venner eller er spesielt populær hos damene.

Svar noe lignende som:

"Hehe, søt du er! Men jeg er dessverre ikke keen på noe for tiden. Du får se deg litt ekstra rundt :wink: "

Jeg vet ikke hvor godt du kjenner han? Er det sånn at du kan lyve å si at du har kjæreste, eller noen du er interessert i?

Den bruker jeg ofte når ukjente gutter blir for klengete :P Da slipper man å være "slem".

Skrevet

Vær grei. Han høres ikke ut som han er den som har hundre venner eller er spesielt populær hos damene.

Svar noe lignende som:

"Hehe, søt du er! Men jeg er dessverre ikke keen på noe for tiden. Du får se deg litt ekstra rundt :wink: "

Jeg vet ikke hvor godt du kjenner han? Er det sånn at du kan lyve å si at du har kjæreste, eller noen du er interessert i?

Den bruker jeg ofte når ukjente gutter blir for klengete :P Da slipper man å være "slem".

Tok rådet ditt og skrev at jeg har en kjæreste, det funker fint. Hhah, takk! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...