Gå til innhold

Skal til tannlegen hva vil det koste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en bruket tann som skal fylles, den var reparert fra tidligere men det ser ut som om den trenger og fikse på nytt,pluss at jeg har bedt om pusse tenne+ta 2 røntgn bilder,hva vil det koste sånn ca. tror dere?skal til en privat tannlege,og jeg er over 25år:)

er en fattig alenemors student som lurer på dette for å forbrede meg på det..

Anonym poster: b8cd06c357cbabfe040c64cc225fe786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er student kan det hende du får noe dekket fra studentorganisasjonen din ;)

Skrevet

jeg går på påbygg vg3.

Skrevet

Fikk ikke du prisoverslag av tannlegen? Dersom du ikke fikk det, ville jeg bare ringt og spurt hvor mye det vil koste.

Anonym poster: 0ec05d250b32e21825cf52071af2802e

Skrevet

Går du på videregående er du ikke student.

Det er umulig å gjette på pris, fordi dette varierer veldig fra tannlege til tannlege. Jeg hadde tatt en ringerunde og fått et prisoverslag fra flere tannleger.

Skrevet

Da er du ikke student men elev ;) Og da er det liten hjelp i studentorganisasjonene.

Om det er en tann som er rotfylt og som har knekt kan det hende det må på krone, samme om det er stor fylling.

http://www.klikk.no/helse/tannhygiene/article493724.ece

Tipper du kan legge på ca 10-15 % i allefall på de prisene siden den er tre år gammel,.

Skrevet

stemmer det:) da er jeg elev ja:)

Uff gruer meg det koster så mye:(

Men det er knekt på siden av tanna..så jeg vet ikke om den trenges rotfylling..takk for svar :)

Skrevet

Da jeg tok fag på videregående, fikk jeg studentrabatt hos tannlegen. Hør med tannklinikken, eller finn en tannklinikk som gir rabatterte priser :)

Anonym poster: e31d7f8a800f7e9d84f8aed8ec32db05

Skrevet

Tipper et par tusen kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...