AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Hei, jeg har fått øynene opp for en fyr jeg har kjent litt siden jeg var liten. Han er en del år eldre enn meg så jeg tenkte liksom aldri sett på han som noe potensielt kjærestematerialet før nå i det siste. Han er i 30 årene, og jeg er 21. Han har verdens beste personlighet, i hvertfall ut ifra det jeg kjenner av ham. Han har veldig bra humor, han får meg i hvertfall til å le meg forderva (og det skal veldig mye til), empatisk, pålitelig og generelt sett snill. Det er umulig å ikke like ham. Når det er sakt så vil jeg gjerne prøve å se om det kunne ha blitt noe, men problemet er at jeg er så utrolig sjenert, og vi kjenner hverandre ikke så veldig godt at jeg føler det er litt skummelt å ta initiativ selv. På en annen side så tror jeg han prøvde å flørte med meg på fest en gang, men jeg ante ikke helt hvordan jeg skulle reagere (var før da jeg liksom ikke hadde vurdert tanken, siden jeg som sakt hadde kjent han siden jeg var liten). Jeg møter han ukentlig via en felles interesse, og han er veldig utadvendt, men vi "henger" liksom med forskjellige klikker der, så jeg prater egentlig ikke så veldig mye med ham. Det gjør det jo ikke så veldig lett for meg som er såpass sjenert å prøve å komme i prat med ham når han er opptatt med å prate med noen av de like utadvendte kompisene sine. Jeg vet i hvertfall at han er singel, og kan ikke huske at han har hatt noe dame så lenge jeg har kjent ham. Jeg vet ikke helt om jeg tør å ta initiativ først, det blir jo litt sånn halvkleint å møte ham igjen (som jeg må pga den interessen) hvis jeg har "dritt" meg ut. Og sjangsen er jo stor for at han fortsatt ser på meg som "den lille jenta" enda Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre osv for å finne ut om han kanskje kan ha noe interesse for meg? Han er liksom ikke av den typen som kommer bort til jenter å begynner å flørte.. Noen som har noen ideer? Vi kommer jo til å være på fest sammen av og til, bør jeg vente til neste fest for å prøve å prate litt mer med ham eller? Anonym poster: d2d77477d160275fe759be5536dc1581
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Det jeg gjorde, var å vente til jeg traff ham på en konsert. Da bare gikk jeg bort og stakk armen min under hans så havnet vi på samme nachspiel, jeg ba ham på film og mat neste kveld - og nå, fire år senere, har vi eid bolig sammen i to år og venter baby på nyåret ❤ Lykke til Anonym poster: 9f803067f261ab3d2bd92e7922e17da3 Anonym poster: 9f803067f261ab3d2bd92e7922e17da3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Hva er interessen? Anonym poster: 3e66df5a7431d941162b17cb57bc0181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå