Pandore Skrevet 28. februar 2004 #1 Skrevet 28. februar 2004 Jeg og kjæresten min skal gifte oss neste sommer, og i den forbindelse lurer jeg på noe... Hvor lang tid før bryllupet bestilte dere kirke og lokale? Jeg prøver å overbevise kjæresten min om at dette bør gjøres en god stund før... :-)
Arwen Skrevet 28. februar 2004 #2 Skrevet 28. februar 2004 1 år før, de fleste kirker lar deg ikke bestille noe særlig lenger før. Noen ber deg til og med vente til september, da kommer nemlig kalenderen for neste år.
14062003 Skrevet 28. februar 2004 #3 Skrevet 28. februar 2004 Her er vår oversikt over når vi gjorde ting: http://home.broadpark.no/~msimonse/bryllup...planlegger.html
ringblomst Skrevet 28. februar 2004 #4 Skrevet 28. februar 2004 Vi bestilte kirke og lokale laaang tid i forveien, løste seg fint med at post-it-lappen "rykket stadig fremover i køen". Så har dere satt dato og bestemt dere for kirke og lokale - så er det bare å bestille. Det samme går egentlig for flere fotografer også (vi bestilte fotograf ca 11 mnd før dagen og da var de allerede ganske fullbooket).
-ida- Skrevet 28. februar 2004 #5 Skrevet 28. februar 2004 Vi booket kirke, fotograf og lokale ett år i forveien. Kirken hadde vi ikke trengt å ordne så langt i forveien, men det er reit med alt som er unnagjort.
Saeria Skrevet 28. februar 2004 #6 Skrevet 28. februar 2004 Her er vår oversikt over når vi gjorde ting:http://home.broadpark.no/~msimonse/bryllupsplanlegger.html Den planleggeren var super! Håper det ikke gjør noe at jeg la den inn under favoritter. Selv om jeg ikke skal gifte meg helt ennå, så har jeg masse bryllupsstoff fra nettet i favorittmappa mi! :D
*Lene* Skrevet 28. februar 2004 #7 Skrevet 28. februar 2004 Jeg bestilte både kirke og lokale 1. år i forveien...og jeg ble virkelig overrasket da faktisk flere lokaler vi hørte med allerede var booket til vår dato 2 år i forveien!!!! Og jeg som trodde vi var tidlig ute :-)
jea Skrevet 28. februar 2004 #8 Skrevet 28. februar 2004 Vi gifter oss 29mai-04 og jeg bestillte kirke i jan-03 og lokalet i april-03.. 1godt år i forveien
14062003 Skrevet 29. februar 2004 #9 Skrevet 29. februar 2004 Den planleggeren var super! Håper det ikke gjør noe at jeg la den inn under favoritter. Selv om jeg ikke skal gifte meg helt ennå, så har jeg masse bryllupsstoff fra nettet i favorittmappa mi! :D Ja, den hjalp oss kjempemye. Jeg har den i Excelformat om du vil ha den sånn også. Men da må du sende pm med mailadressa di ...
Saeria Skrevet 29. februar 2004 #10 Skrevet 29. februar 2004 Ja, den hjalp oss kjempemye. Jeg har den i Excelformat om du vil ha den sånn også. Men da må du sende pm med mailadressa di ... PM sendt. :D
junibrud05 Skrevet 29. februar 2004 #11 Skrevet 29. februar 2004 Vi skal gifte oss i juni 05 og booket kirke i desember. Da var det allerede booket kl 14 som vi egentlig ville ha. I januar bestilte vi lokale.
frosken Skrevet 29. februar 2004 #12 Skrevet 29. februar 2004 Hvor lang tid i forveien avhenger av hvor populære stedene dere ønsker er. Et sted vi vurderte å feire var fullbooket allerede halvannet år på forhånd. Så hvis dere vil ha mest mulig å velge mellom er det bare å starte tidlig. Selv booket vi kirke og lokale ett år før.
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #13 Skrevet 29. februar 2004 Vi gifter oss i en av de mest populære kirkene øst i Oslo, og booket vel kirken femten mnd før.... Ikke lenge etter stod det en til på listen der samme dag og nå er vi tre par som gifter oss i samme kirke på samme dag... Så vær tidlig ute du! Lokalene booket vi fjorten mnd før, tror jeg... Samme m fotograf, men vi skal ha en vi kjenner, da.....
Vimsevips Skrevet 29. februar 2004 #14 Skrevet 29. februar 2004 Lokalet bestilte vi i midten av januar, og fotograf fikk vi bekreftet i går. Vi har festen på et populært sted, men har valgt en helg med mye annen aktivitet. Mange lokaler var opptatt, men slettes ikke alle. Fotografen var det mest usikre hos oss. Undersøk der du bor, for alt dette varierer mye fra sted til sted.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2004 #15 Skrevet 1. mars 2004 Når du vet tidspunktet for vielsen etc så er det bare å bestille. Det er førstemann til mølla.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå