Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde planlagt tur om alle fikk fri, jeg fikk det ikke og de har bestilt alikevel, de maser og sier jeg skal ta sykedag. MEN jeg kan ikke det, og vil ikke risikere ryktet på jobben for en som skulker og risikere mislikhet fra sjef.

Jeg har sagt til de at jeg ikke får fri men de fortsetter og maser, har sagt jeg ikke kommer i flere timer nå men det går ikke inn.

hva kan jeg gjøre? jeg hadde lyst til å dra, men ikke på denne måten

Anonym poster: ec3ab1407f4d2e01c816424b7193ed45

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres fornuftig ut.

Bare slutt å svar dem.

• Liker 10
Skrevet

Syns du gjør lurt i å ikke dra. Sjefen vil nok syns det er mistenkelig at du plutselig er syk den dagen du spurte om fri.

• Liker 4
Skrevet

Hold på ditt du. Sykedag er noe man tar når man er syk, ikke når man skal på tur... Det er nok en grunn til at sjefen din ikke kan gi deg fri.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hei.

Huffda. Jeg kan skjønne at du ikke ønsker å ta ut sykedag, kun for å dra på ferie. Har du prøvd å forklare dem det? I så fall synes jeg de burde forstå såpass :)

- Håper dere finner ut av det :)

Endret av Magnifique
Skrevet

Hvis dem fortsetter å mase så be dem reise til helvete!! De respekterer deg tydeligvis ikke...

Skrevet

Snu litt på flisa, tenk hvor heldig du er som har venninner som sååå gjerne vil ha deg med på tur, selv etter du har sagt du ikke kan:) det er ikke alle forunt.

Selv har jeg ingen venninner så jentetur for min del kommer aldri til å skje:/

Når det er sagt får du bare fortelle de at du ikke kan og sånn blir det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var veldig mistenklig at du plutselig var syk den dagen du ikke fikk fri, hvis jeg var sjefen din.

Skrevet

Syns du gjør lurt i å ikke dra. Sjefen vil nok syns det er mistenkelig at du plutselig er syk den dagen du spurte om fri.

Jeg ville i allefall blitt noe mistenksom om en av mine ansatte ble syk en dag de tidligere ikke hadde fått fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...