Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Liv Signe Navarsete sitt temperament, politiske syn og lederstil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer ikke Senterpartiet. Navarsete gjør ofte en dårlig figur i media synes jeg. Ble mektig irritert når hun sier denne saken med Borch er hauset opp i media. Det viser bare at hun ikke har selvinnsikt, og har lite i politikken å gjøre.

Anonym poster: c6496ab84deddddfae9ebd878d3a6773

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker henne kjempegodt! Synes det er flott å se engasjerte politikere.

Anonym poster: 30474d1a91bdae645899613ea78aa842

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Hun blir byttet ut med Borten Moe. Dere hørte det her først.

Skrevet

Syns Navarsete viser en annen side av politikken, som regel kommer ikke denne frem. Hadde det vært en mann som kjeftet av Borch hadde vi ALDRI fått vite noe om det og hun hadde dempet seg.

Kvinnfolk spetakkel, gjør bare at spetakkelet blir værre jo mer de prøver å ordne opp, fordi kvinnfolk skal da faen meg ikke gi seg.

Skrevet

Hun blir byttet ut med Borten Moe. Dere hørte det her først.

Ja og nei.

Anonym poster: 2543cbc29c86a2e82bbd8345766a31a8

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg liker henne kjempegodt! Synes det er flott å se engasjerte politikere.

Så det at hun er engasjert veier opp for at hun er et a-hole som skjeller ut partimedlemmer, klikker på tv og generelt oppfører seg heselig?

Jeg liker Hitler kjempegodt! Han var så engasjert!

• Liker 1
Skrevet

Så det at hun er engasjert veier opp for at hun er et a-hole som skjeller ut partimedlemmer, klikker på tv og generelt oppfører seg heselig?

Jeg vil ikke uttale meg om den nyeste saken som har kommet opp, da jeg ikke vet konkret hva som har blitt sagt og gjort, men jeg er uenig med deg i at hun generelt oppfører seg heslig. Tvert i mot, jeg synes det aller fleste uttalelsene hun kommer med vitner om at vi har med en dyktig politiker å gjøre.

Reaksjonen hennes i sykehussaken oppfatter jeg som engasjement. Kanskje gikk hun over streken der, men jeg vil mye heller ha en politiker som viser tydelig engasjement og ekte følelser (selv om jeg da muligens må ta dårlig impulskontroll på kjøpet), enn en som alltid skal virke kontrollert og feilfri.

• Liker 3
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hva synes dere om Liv Signe Navarsete sitt

temperament

Helt greit, dama er presset og det er ikke alltid like lett å telle til 100....

politiske syn

Erkekonservativt og no-hope for framtida

og lederstil?

Hun har definitivt vært en solid bidragsyter til å skape en usikkerhets- og fryktkultur i partiet. SP er kjent for hestehandel, snu kappa etter vinden policy og jeg tror Liv Signe innerst inne ønsker å være en motvekt til det. Men fikser det ikke. Hun har gitt meg det glatte lag også, men jeg har ingenting med partiet å gjøre altså.

• Liker 1
Skrevet

Blir og brukt som refferanse for ledelse i alle skoler som lærer bort ledelse.. Ettersom han var så engasjert og greide å engasjere ein heil nasjon!!!! Oppførsel kan ikkje veie opp for engasjemant. Skal ein være i det offentlige rom, må oppførsel være det første som er oppfyllt.

Skrevet

Jeg liker Navarsete, jeg. Synes hun virker som en ærlig og engasjert person. Håper virkelig ikke Borten Moe overtar, han er ufyselig.

Anonym poster: a117b6ebbdc346d2bd01e905459533eb

• Liker 4
Skrevet

Hun trenger et kurs i sinnemestring og sosial inteligens

hun driter ut seg selv og sp

Anonym poster: 9d2ab0b78d53be4bff884ed32251d328

Skrevet (endret)

Hva synes dere om Liv Signe Navarsete sitt temperament, politiske syn og lederstil?

Hun er en lidenskaplig person. Det tror jeg er bra. Det spørs jo hvor effektivt det er å ganske enkelt si rett ut til en motstander at vedkommende er en dillettant som faen ikke vet hva han snakker om. Men jeg har sympati for det. Høres ut som noe jeg kunne sagt. Sandra Borch er et nek, så det er ikke så rart at Navarsete lot seg provosere.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Jeg ELSKER Liv Signe Navarsete!!!! Noe annet enn de tørre, kjipe, jattete politikerne som er livredde for å tråkke på andres tær. Hadde IKKE vært så gøy om det ble for mange Liv Signer i politkken, for å nevne det. For øvrig synes jeg Sandra Borch er ei lita ku som gjør alt hun kan for å få sympati, og hun bruker høyden sin for alt det er verdt.

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...