AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Lurer på om jeg skal ta med vesla og gå med bøsse på søndag. Hun er snart fire år. Er hun for ung? Anonym poster: d3a377d5e2374a0be22cd9b83d468721
Alina X Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Nei,hun går jo med deg, og det kan være en fin anledning for henne å lære om problemene i verden. hvorfor samler vi inn penger mamma?-fordi i noen land så er det noen som er veldig slemme mot hverandre etc. Det kan lære ungen på en fin måte medmenneskelighet:-) jeg og vennina mi gikk ifjor med hennes unge på 2 år, og hun syntes det var kjempemorro å si til folk "HEI!!!(skrek det omtrent)Vil du gi penger???" hehehe....skal du gå i oslo området?selv skal jeg også gå på søndag:) lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Så lenge du ikke gjør som den mammaen som var her i fjor. Hun omtrent dyttet femåringen sin inn i gangen før hun spurte om vi ville gi penger. Med en blåfrossen unge som skjelver av kulde stående i gangen er det vanskelig å si noe annet enn ja (ikke at jeg ville det, men alle er ikke meg). Det var helt tydelig at hun brukte ungen som pressmiddel. Bortsett fra det, kjempepositivt å ta barn med som bøssebærere. Anonym poster: 1bb91e7c1bc7b025d2975dbe0ce38270 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå