Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg driver å sporer en pakke jeg venter på. Ser den har komt på et nært postkontor i dag ca kl 12.00, og er bare en sending vekk fra mitt postkontor (i butikk).

Er det noen mulighet for at pakken vil ende opp her i morgen selv om det er lørdag?

Anonym poster: 483234bc875b4370b2a52b1f3a0d229a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vil antageligvis få hentelapp først. men ja, det sendes ut pakker også på lørdager.

Skrevet

Det kommer pakker på lørdager, men ikke mandager... Grunnen til det er at det ikke er noen som sorterer i helgene ell no sånt!

Skrevet

Ok. Jeg håper jeg får den. Det er som en vanlig virkedag da? Eller er det bare noen områder posten sender en pakke videre på lørdager? Jeg har bestilt pakker før som ikke ble sendt videre på lørdager. Hvorfor blir de da noen ganger sendt og andre ganger ikke?

Gjest blah blah
Skrevet

Du kan jo dra til det postkontoret, eller om den har kommet til ditt postkontor i morgen, selv om du ikke har fått hentelappen enda så lenge du har det nummeret.

(Bor med en som aldri har tålmodighet til å vente og alltid henter pakkene så fort de har ankommet postkontoret, eller postsentralen i nabokommunen)

Skrevet

Det er så ekstremt avhengig av lokale forhold at det er umulig å gi et fasitsvar på. Men, jeg ville ikke sett etter hentelapp. Som regel er pakken i butikk før du får hentelappen. Så sjekk nettsiden, ikke postkassen.

Skrevet

Ja, jeg kommer til å hente den med en gang jeg ser den har komt fram på nettet. Er kjekt å vente på en pakke, men kjedelig å vente over helgen når jeg kan bruke helgen på å nyte innholdet. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...