Gå til innhold

Trenger anbefaling tørketrommel

orakel

Anbefalte innlegg

Det ser ut som om vi trenger en ny tørketrommel. Den gamle har holdt i 16 år, det var en Siemens.

Jeg vil fortsatt ha kondensbeholder, programføler (ikke tidsinnstilling), to temperaturer og så stor trommel som mulig.

Har dere noen merker og modeller å anbefale?

Jeg så denne testen her: http://forbrukerportalen.no/filer/fil_tork...rommel_8_02.pdf Det var ikke akkurat resultater å skryte av for noen av merkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren min har alltid hatt AEG sine kondenstørketromler, og har alltid vært veldig fornøyd. Pleier alltid å slenge hele vasken i den og det går så fint så. Skal jeg kjøpe tørketrommel så blir det nok en AEG, det samme går vel egentlig for vaskemaskin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Siemens TXL 2300 i april i fjor og er godt fornøyd med den.

Prøvde å finne den på Expert sine sider nå, men den er vel erstattet av modell nr. WTXL 2401SK

En litt dyr trommel, men er godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siemens og bosch har de største tromlene, de som heter XL. De har plass til 6 kg tøy, mot 4-5 kg som er vanlig. Prismessig er de som de fleste tyske leverandørene, ikke helt billige, men med kvalitet. Velg et merke som er kjent og hold deg unna alt som er italiensk. Miele er noe av det beste på markedet, men koster flesk. Der har du derimot 5 års garanti, noe de andre ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi kjøpte en AEG lavaterm 55760, og er forleløbig veldig fornøyd. :)

Den var litt dyr, men vi passet på når den var på salg.

Vi har AEG vaskemaskin også, og er superfornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...