orakel Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Det ser ut som om vi trenger en ny tørketrommel. Den gamle har holdt i 16 år, det var en Siemens. Jeg vil fortsatt ha kondensbeholder, programføler (ikke tidsinnstilling), to temperaturer og så stor trommel som mulig. Har dere noen merker og modeller å anbefale? Jeg så denne testen her: http://forbrukerportalen.no/filer/fil_tork...rommel_8_02.pdf Det var ikke akkurat resultater å skryte av for noen av merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Moren min har alltid hatt AEG sine kondenstørketromler, og har alltid vært veldig fornøyd. Pleier alltid å slenge hele vasken i den og det går så fint så. Skal jeg kjøpe tørketrommel så blir det nok en AEG, det samme går vel egentlig for vaskemaskin også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermann Skrevet 28. februar 2004 #3 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg kjøpte en Siemens TXL 2300 i april i fjor og er godt fornøyd med den. Prøvde å finne den på Expert sine sider nå, men den er vel erstattet av modell nr. WTXL 2401SK En litt dyr trommel, men er godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Siemens og bosch har de største tromlene, de som heter XL. De har plass til 6 kg tøy, mot 4-5 kg som er vanlig. Prismessig er de som de fleste tyske leverandørene, ikke helt billige, men med kvalitet. Velg et merke som er kjent og hold deg unna alt som er italiensk. Miele er noe av det beste på markedet, men koster flesk. Der har du derimot 5 års garanti, noe de andre ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Vi kjøpte en AEG lavaterm 55760, og er forleløbig veldig fornøyd. Den var litt dyr, men vi passet på når den var på salg. Vi har AEG vaskemaskin også, og er superfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #6 Del Skrevet 1. mars 2004 Vi har Miele -og jeg elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 2. mars 2004 Takk for innspill :-) Jeg tar gjerne i mot flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #8 Del Skrevet 2. mars 2004 Vi har en fra UPO, og jeg synes den tar lang tid før den får klærne tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå