QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Går inn i bilen. Det høres også ut som jeg er i en krigssone og at de bomber utenfor. Og enda verre er det når hele familien skal inn i bilen. Her en dag trodde jeg seriøst noen ble drept, så jeg løp ut for og så opp til huseieren , for å se om hun var ok. Jeg trodde hun ble banket opp, men neida, det var naboen som gikk inn i bilen. Disse bombeaktige lydene plager meg veldig. Står jeg utenfor så høres det ut som at noen lukker bildøra på vanlig måte. Naboen tror jeg er en gal kjerring tror jeg, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det til han. Og hva er sjansene for at han gjør noe med det? Jeg tror det er 0 sjanse for det. Eller hva hadde dere sagt om naboen tok opp det problemet?
Cata Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg hadde trodd naboen var en gal kjerring . Litt mer seriøst: Så lenge naboen faktisk setter seg inn i bilen og lukker døren på "normalt vis", hva nå enn det måtte være, så kan du neppe forlange stort mer. Siden du sier det høres ut som normal dørlukking når du er utendørs så kan du vel regne med at det er slik det alltid blir gjort. Altså har du ingen god "sak". Men jeg skjønner at det er sabla irriterende. Jeg hadde selv en bråkete varmepumpe (naboens) utenfor huset. Sto man ute så hørtes det ikke så ille ut, men inne hos meg så var det som ei ferje la til når den startet og stoppet. Det gikk i det minste an å fikse, men helt normal inn- og utstigning av bil er verre å justere, tror jeg. Muligens kan du spørre huseieren pent om det er mulig å lydisolere den siden som vender mot naboen noe bedre, men det er vel et ganske stort ønske.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå