AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Vi skal gifte oss hos byfogden før jul.og jeg lurer på om det er noen her som har noen erfaring rundt det?(som dere kan fortelle om) Vi lurer på om man må være pyntet hos byfogden,for vi skal ha en personlig sermoni til sommeren.Så da tenkte vi og gjøre det hos byfogden veldig enkelt.er det helt ok og komme i feks olabukse og skjorte e.l. vi skal heller ikke ha noen ringer nå,men til sommeren. Håper noen kan svare meg Anonym poster: b7cbd1a87275c8faff8c8ea6447aab72
Leya Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Hos byfogden kan du komme i hva du vil skulle man tro. Men det er vel hyggelig å ikke stå i de mest hullete og skitne buksene sine? Og man sier fra på forhånd om man skal utveksle ringer, ikke alle gjør det.
Chrissie Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Er nok ikke kleskode hos byfogden. Men de som utfører vielsen trekker jo i finstasen, og da syns jeg godt dere kan pynte dere LITT! Snakker bare for meg selv, men jeg ville følt at det ble feil å bli gift i jeans og skjorte. Selv om det bare er er rent "formalia-bryllup" siden dere skal ha seremoni til sommeren med bytte av ringer og det hele...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå