Gå til innhold

Kysser du hunden på snuten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg, og da rekker han ut tungen som et kyss. Det er en hannhund, og opplever ikke problemer pga. det. Lager jeg kysselyd rekker han også ut tungen, for å gjengelde det. Gjør din hund det?

Anonym poster: 0ff8607e5a55e8e3695061a5cde3e6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunden til en god venn av meg gjør det, han er så herlig! Kysser den ofte på snuten/munnen jeg :fnise: Sikkert mange som synes det er ekkelt, men er oppvokst med hund, og har fortsatt til gode å bli syk av å susse på hund :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Det er kos ja! :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

kunne aldri kysset hunden min på snuten, men lager jeg nusselyder så sleiker hun med tungen.

Skrevet

Nei, aldri kysset hunder på snuten, men på hodet. Min trakk tungen ut og inn hver gang jeg gjorde det. En gang skulle jeg teste hvor fort reaksjonen kom, så jeg nusset henne tusen ganger etter hverandre. Endte med at jeg lå på gulvet i latterkrampe og sa nei mellom hikstene, for hun nusset ansiktet mitt for å si det mildt. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Æsj, lurer på hun hadde gjort det hvis hun visste at hunder slikker seg bak. :)

Skrevet

Han slikker gjerne munnen min om han "får tak i" den, men jeg lar han ikke gjøre det. Jeg nusser han imidlertid på snutesidene, der værhårene er sånn cirka.

Skrevet

Det er det jeg gjør også. :)

Skrevet

Nei. :) Bare nusser han på hodet av og til. Han foretrekker å bli klødd på magen egentlig..

Skrevet (endret)

Nei,men hunden smågnager meg på nesen og haka, når han er ekstra opprømt over at jeg er til stede.

( ikke hardt altså!)

Edit: rettet opprørt til opprømt

Endret av absinthia
Skrevet

Av og til, men som regel kysser eg heller kinnet eller toppen av hodet. Frøkna mi har ein tendens til å fnyse meg midt i fleisen om eg kysser ho på snuten, ikkje så delikat :gjeiper:

Skrevet

det er veldig skjeldent jeg kysser han på snuten.

men jeg kysser han ofte mellom øynene/ i panna. det er det beste han vet. da lukker han øynene og nyyyter.

så nusselig :hjerte:

Skrevet

Nei, gjorde ikke det med hunden vi hadde. Vet ikke hvorfor, men jeg kysser heller en hest på mulen enn en hund på snuta... Kanskje fordi det er tørrere? Er sikkert like møkkete begge deler, hvert fall.

Skrevet

Han slikker gjerne munnen min om han "får tak i" den, men jeg lar han ikke gjøre det. Jeg nusser han imidlertid på snutesidene, der værhårene er sånn cirka.

Samme her :)

Gjest blah blah
Skrevet

Äsj, nei.

Hun får aldri slikke på meg og jeg kysser aldri på henne.

Hadde en kjäreste som alltid gjorde det med mine hunder....helt til vi var på hytta og skulle tömme utedoen. Bikkja stakk nesa nedi og löp så til kjäresten min og slikket han i ansiktet!!!

Skrevet

Kysser ham ikke rett på den våte snuta, men ellers på nesa liksom :) og på hodet :hjerte:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg får ikke lov! :sukk: Han bare snur seg vekk :fnise:

Men han slikker meg på munnen om han kommer til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...