Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en søt jente i et par måneder nå, men jeg vet ikke helt om vi burde være sammen. Hun er nemlig rund. Jeg syns hun er helt nydelig og vakker, og vi har utrolig mye til felles, men jeg vet jo at det er litt sært å tenne på jenter som ikke er tynne. Blir faktisk mobbet av både kamerater og familie, så jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Jeg har prøvd å kvitte meg med denne fetisjen min, men det er vanskelig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen råd/tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pfft! Da ler du av kompisene og de som erter deg, og "jatter med"/snakker det bort, så gir dem seg sikkert snart. Så lenge du og dama trives sammen er jo det det viktigste :) De fleste blir litt ertet i starten av et forhold, enten det er sånn eller slik ;)

Skrevet

Jeg er faktisk litt uenig, jeg synes ikke du skal "jatte det bort eller snakke det bort". Jeg synes du skal si rett ut at du synes hun er NYDELIG! Du skal si at du er ikke typen som liker pinnejenter. Du liker dem formfulle og myke og jenta di er den flotteste dama du har sett! Har du selvtillitt til å si hva du mener og være den modige av gjengen til å gå mot strømmen og være ærlig - da gir det respekt. Om de ikke holder kjeften da, så gjør de nok det når du returnerer den samme kritikken mot deres partnere.

Folk har faktisk forskjellig smak. På tide at kameratene og familien din begynner å forstå det. Så vær en ordentlig mann og stå ved din kvinne.

• Liker 8
Skrevet

Krev respekt av både venner og familie.

• Liker 1
Skrevet

For et idiotisk forsøk på å provosere med tidenes dårligste trolle-innlegg!

Skrevet

:kosteskaft:

Anonym poster: 6cca8f0cf49e5c7daa0a9de49d009207

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde beholdt jenta og dumpa vennene.

Skrevet

For et idiotisk forsøk på å provosere med tidenes dårligste trolle-innlegg!

Enig. Dette lukter noe svidd for min del... "Jeg vet ikke helt om vi burde være sammen. Hun er nemlig rund." Really?

Skrevet

Enig. Dette lukter noe svidd for min del... "Jeg vet ikke helt om vi burde være sammen. Hun er nemlig rund." Really?

Høyst forståelig, det ville ikke jeg heller

Anonym poster: 68c37c8eea19b2f874adbefcc1467cc9

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg er faktisk litt uenig, jeg synes ikke du skal "jatte det bort eller snakke det bort". Jeg synes du skal si rett ut at du synes hun er NYDELIG! Du skal si at du er ikke typen som liker pinnejenter. Du liker dem formfulle og myke og jenta di er den flotteste dama du har sett! Har du selvtillitt til å si hva du mener og være den modige av gjengen til å gå mot strømmen og være ærlig - da gir det respekt. Om de ikke holder kjeften da, så gjør de nok det når du returnerer den samme kritikken mot deres partnere.

Folk har faktisk forskjellig smak. På tide at kameratene og familien din begynner å forstå det. Så vær en ordentlig mann og stå ved din kvinne.

Hva feiler det deg da? Pinnejenter? Det er ikke greit å rakke ned feite jenter, men tynne er gret?

• Liker 4
Skrevet

Hva feiler det deg da? Pinnejenter? Det er ikke greit å rakke ned feite jenter, men tynne er gret?

Åååå, pinnediskusjonen igjen!! :hoppendeglad:

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Har vært sammen med en søt jente i et par måneder nå, men jeg vet ikke helt om vi burde være sammen. Hun er nemlig rund. Jeg syns hun er helt nydelig og vakker, og vi har utrolig mye til felles, men jeg vet jo at det er litt sært å tenne på jenter som ikke er tynne. Blir faktisk mobbet av både kamerater og familie, så jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Jeg har prøvd å kvitte meg med denne fetisjen min, men det er vanskelig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen råd/tips?

screw them. Det er du som skal være sammen med henne. Ikke de. Hva med å begynne å forsvare henne mot alle kommentarene istedet for å dumpe henne?

Og du med kommentaren om pinnejenter. Er overall enig i det du skriver men det er virkelig ikke nødvendig å rakke ned på tynne om du skal snakke pent om noen som er store.

Endret av BettyBoop
  • Liker 2
Skrevet

Problemet er vel at "pinnejenter" blir sett på som "idealet"... Man forventer at alle menn skal like det samme. Foretrekker du litt større og formfulle jenter, så blir du mobbet og kritisert. Det er ingen som rakker ned på tynne jenter. Tvert imot. Det finnes ingen som blir forgudet mer enn syltynne jenter. I alle fall ikke i media.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Åååå, pinnediskusjonen igjen!! :hoppendeglad:

er faktisk enig med hun over. unødvendig kommentar
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Problemet er vel at "pinnejenter" blir sett på som "idealet"... Man forventer at alle menn skal like det samme. Foretrekker du litt større og formfulle jenter, så blir du mobbet og kritisert. Det er ingen som rakker ned på tynne jenter. Tvert imot. Det finnes ingen som blir forgudet mer enn syltynne jenter. I alle fall ikke i media.

man skal ikke mobbes eller kritiseres uansett hva man liker, uansett om det er såkalte pinnejenter som du kaller det eller ikke. Og bare fordi du mener tynne jenter aldri blir mobbet, så er ikke det sant, og det betyr heller ikke at du skal begynne å mobbe de heller. Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Skrevet

Ts. Husk at damer er mennsker og da i stand til å bli enda latere og tykkere. Spesielt når de nylig går inn i forhold legger de på seg enda mer. enda mindre respekt fra kompiser. Så hvis a allerede er tjukk lissom? Ville dumpa a.

Anonym poster: 206f6e6f6d1dac454644c58be4ef8c7f

Skrevet

Poenget med "pinnekommentaren" var å se situasjonen fra en annen vinkel. Ts kamerater ser tydeligvis ned på runde jenter og dømmer dem som mindre attraktive. Og slanke er det fineste! Hvorfor? Da kan vel Ts se på tynne jenter som mindre attraktive om han vil! Poenget er at "beauty lies in the eyes of the beholder". Ei fin slank jente kan være alt fra en gørrstygg nuddelpinne til en gudommelig sylfide alt etter øynene som ser.

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg synes det har blitt omvendt den siste tiden. Det er jo formfull som er inn nå tydeligvis :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg synes det har blitt omvendt den siste tiden. Det er jo formfull som er inn nå tydeligvis :)

enig. Er ikke måte på hvor vakre de er mens slanke jenter er stygge og ser ut som gutter og jeg vet ikke hva
Skrevet

Jeg har aldri fått med meg at en kroppstype er "in"? :gjeiper: Folk har, og kommer alltid til å ha forskjellige preferanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...