AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 En skikkelig kjekkas på jobben har lenge flørtet med meg. Han smiler bredt når han ser meg, og spør ofte om vi skal jobbe sammen (en stor arbeidsplass hvor folk blir flyttet litt rundt). Når vi møtes i gangene kan han finne på dulte litt bort i meg og smile lurt. Han gjør og sier masse småting som ikke kan oppfattes som annet enn flørting. Her om dagen la han meg til på facebook, og gjett hva, fyren er GIFT! Må innrømme at jeg ble litt skuffet og usikker, men når jeg møtte han på jobben i dag, var han på akkurat samme måten. Jeg hadde sett litt frem til julebordet for å sjanse litt mer på ham, men nå vet jeg ikke. Det er kanskje dumt å rote seg borti en som er gift? Hvordan kan jeg evt. gå frem? Late som jeg ikke vet at han er gift? Jeg skjønner at jeg sikkert får mange moralprekner nå, men det får gå. Anonym poster: e39f3a5f79edb0077da4aa4707252f02
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Go for it! Anonym poster: 4776b63a223c9509da70c2d9d0dd652b 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Hold deg unna. Du kommer til å bli såret og du kommer til å såre et uskyldig menneske (kanskje tilogmed uskyldige barn). Sannheten kommer somregel frem en dag Anonym poster: eb22e5eb46cd7c56bc8879f67e5d2c49 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 En skikkelig kjekkas på jobben har lenge flørtet med meg. Han smiler bredt når han ser meg, og spør ofte om vi skal jobbe sammen (en stor arbeidsplass hvor folk blir flyttet litt rundt). Når vi møtes i gangene kan han finne på dulte litt bort i meg og smile lurt. Han gjør og sier masse småting som ikke kan oppfattes som annet enn flørting. Her om dagen la han meg til på facebook, og gjett hva, fyren er GIFT! Må innrømme at jeg ble litt skuffet og usikker, men når jeg møtte han på jobben i dag, var han på akkurat samme måten. Jeg hadde sett litt frem til julebordet for å sjanse litt mer på ham, men nå vet jeg ikke. Det er kanskje dumt å rote seg borti en som er gift? Hvordan kan jeg evt. gå frem? Late som jeg ikke vet at han er gift? Jeg skjønner at jeg sikkert får mange moralprekner nå, men det får gå. Anonym poster: e39f3a5f79edb0077da4aa4707252f02 Ikke gjør noe med det. Overse ham, og prøv heller på ugifte menn. Anonym poster: ef4bca732ed32354e96a6ddcdfcabf36 1
Manious Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Spør ham om hvorfor han er slik mot deg, siden han er gift. 3
Spagaten Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 Han er ikke kjekk, han er en klysete gringo 1
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 Men hva hvis du får følelser for denne mannen? Du vil jo aldri kunne stole på han... Er det bare sex du er ute etter, finn deg heller en dom er ledig!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #8 Skrevet 19. oktober 2012 Er nok bare sex jeg er ute etter, om noe. Vet ikke, er jo litt spennende med denne flørtinga hans på jobb Men ja, er jo litt dårlig gjort å gjøre noe med han når han er gift, men samtidig, det er jo ikke mitt ansvar sånn sett. Jeg er jo singel, han må passe på seg selv.. sant? ts Anonym poster: e39f3a5f79edb0077da4aa4707252f02
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Er nok bare sex jeg er ute etter, om noe. Vet ikke, er jo litt spennende med denne flørtinga hans på jobb Men ja, er jo litt dårlig gjort å gjøre noe med han når han er gift, men samtidig, det er jo ikke mitt ansvar sånn sett. Jeg er jo singel, han må passe på seg selv.. sant? ts Anonym poster: e39f3a5f79edb0077da4aa4707252f02 Du vet at han er gift, derfor er det begges ansvar. Ja, det er han av dere som har ansvar for ekteskapet, men du har ansvar for din egen verdighet. Jeg ville holdt meg unna.
Orgazmo Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 Peis på, ikke ditt problem om fyren vil gresse litt på andre sida av gjerdet
Gjest anonym Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Tro meg det er ikke verdt det. Har også en flørtete flott kar på jobben, men det er ofte bare det de er ute etter. Kanskje litt uskyldig sex. De liker å jakte og når jakten er ferdig er det case closed. Han på min jobb har vært borti mange på jobb, og vel det er ikke særlig kult å være en i rekka heller, uansett hvor flott denne mannen er... og ikke blir du veldig populær heller. Julebord er en klisje for utroskap, men du må takle konsekvensene av det om du gjør det.. folk følger med på hva som skjer på julebordet, og det er alltid mye sladder etterpå. Jeg har hvertfall aldri jobbet noen plass uten at det verserer litt historier!..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå