AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Har sett at det har dukket opp en del astrologitråder her i det siste, så jeg følte for å starte en annen. Vektmannen - hva kjennetegner ham i din oppfatning? (er interessert i en kar jeg har funnet ut er vekt, hvis det kan ha noe å si) Hvordan fange interessen hans? Hvordan holde på ham(annet enn det helt åpenbare som å være trofast, ikke klenge og mase mye)? Ønsker helst personlige anekdoter, ikke tekster kopiert fra en bok eller webside Jeg bruker ikke astrologi for å legge opp livet mitt, altså(sånn i tilfelle noen spør om det). Og jeg kommer ikke til å ta noen viktige beslutninger basert på det jeg leser her, spør for moro skyld Anonym poster: e9f3e7507784651b15256f3a8d8f4732
Gjest ME Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Har sett at det har dukket opp en del astrologitråder her i det siste, så jeg følte for å starte en annen. Vektmannen - hva kjennetegner ham i din oppfatning? (er interessert i en kar jeg har funnet ut er vekt, hvis det kan ha noe å si) Hvordan fange interessen hans? Hvordan holde på ham(annet enn det helt åpenbare som å være trofast, ikke klenge og mase mye)? Ønsker helst personlige anekdoter, ikke tekster kopiert fra en bok eller webside Jeg bruker ikke astrologi for å legge opp livet mitt, altså(sånn i tilfelle noen spør om det). Og jeg kommer ikke til å ta noen viktige beslutninger basert på det jeg leser her, spør for moro skyld Anonym poster: e9f3e7507784651b15256f3a8d8f4732 Jeg kan komme med noen ting som jeg har hørt om vektmann; Jeg er selv faktisk kvinnelig vekt. Vekten er styrt av venus og vi har sans for livets gleder. Dessuten er vi opptatt av kjærlighet og kan ofre alt på kjærlighetens alter dersom offerviljen er tilstrekkelig tilstede. Vi er glad i det andre kjønns attributter og for en vektmann vil det si at han foretrekker store bryst. Men har hatt draget på mannlige vekter selv om jeg har små bryst også. I et forhold så bør han visstnok "pleies som en sensitiv plante". Vi hater krangler. Han er visst god i sengen og blir visstnok bare bedre og bedre med tiden. Han liker litt tøffe forretningsmessige kvinner og ikke den myke kvinnetypen. Mange av verdens vakreste mennesker skal visst være vekter. Men noen mener at vi vekter er mer sjarmerende enn direkte pene. Det aller viktigste rådet er om du vil ha tak i en vekt og er å ta initiativet både i begynnelsen og å gjerne fortsette med det i et eventuelt forhold. Kan kanskje ha som grunn at vi kan være ubesluttsomme selv.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Kan ikke dere vær så snill poste det i tro forumet? herregud Anonym poster: 7945bc8805d427480705fbf5b60377b6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå