Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Er 17 år, så beklager om det skulle bli litt fjortispreg over det her, men la gå!

Er en jente eg har fått sansen for. Jeg kontaktet hun via facebook, og praten gikk fint. Det gikk noen dager, før jeg skrev til hun igjen, men har ikke fått svar på det. Venta vel en uke eller noe igjen(hun var da på ferie, så kan hende hun ikke fikk med seg meldinga..), og har da ikke fått svar på det enda.

Bør jeg kontakte henne igjen? Eller er det et tegn på at hun ikke er interessert?

Vi går jo på samme skole, men tør ikke å gå bort til henne, da jeg er voldsomt redd for å bli avvist på plassen. Det går jo allerede rykter om at jeg har skrevet litt til hun, og fikk høre at hun er "out of my league," av en eller annen grunn.

Skriver her i kvinneguiden, da det først og fremst er jenter/kvinner eg vil ha svar ifra :)

Anonym poster: 8cf597fd7c13e8f7420dfd19707b9a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt kontakt igjen ja. :)

Anonym poster: f0610d5a5127a4a96f0b44d7384c6b78

Skrevet

Prøv en gang til nå som du vet hun ikke er på ferie osv. Om hun ikke svarer nå heller, burde du anse løpet som kjørt.

Skrevet

TS her.

Da tror jeg at jeg tar kontakt igjen i kveld :) Men bør jeg spør om hun ville være interessert i å bli kjent med meg?

Skrevet

TS her.

Da tror jeg at jeg tar kontakt igjen i kveld :) Men bør jeg spør om hun ville være interessert i å bli kjent med meg?

Ikke spør sånn, det er kleint. Spør heller om hun har lyst til å finne på noe en dag. Foreslå et eller annet? Vet du om noen interesser hun har, noe dere kunne gjort sammen?

• Liker 1
Skrevet

Ikke spør sånn, det er kleint. Spør heller om hun har lyst til å finne på noe en dag. Foreslå et eller annet? Vet du om noen interesser hun har, noe dere kunne gjort sammen?

Har du lyst å bli kjent med meg? ;)

Skrevet

Har du lyst å bli kjent med meg? ;)

:fnise: Tøysebukk!

Skrevet

Skjønner jo at det kan bli kleint, men trenger jo ikke å si det rett ut! Blir det ikke enda verre å bare spør rett ut om hun vil finne på noe da? Vi kjenner jo knapt hverandre..

Skrevet

Ikke skriv "Har du lyst å bli kjent med meg?"

Det er utrolig turn off, syns jeg. Spør heller hva hun driver med, hva hun skal i helga, og om hun har lyst å finne på noe en dag. Ta det litt på sparket.

Anonym poster: f0610d5a5127a4a96f0b44d7384c6b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...