Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg husker når jeg var lita, da leste jeg Starlet- der hadde de alltid masse skjønnhetstips/velværetips.

Har glemt mange av dem, men noen tips har jeg erfart selv og vil gjerne dele med dere:

- drikk så mye vann du orker, hver eneste dag

- tren hver dag

- få nok søvn

- gjør ting du egentlig ikke tør!

- gjør noen glade

- skriv et brev til moren eller faren din

- vask av deg sminken om kvelden icon_rolleyes.gif

*klem* fra12

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

Mine beste tips:

-Å ikke røyke

-Rens huden godt

-En skikkelig god fuktighetskrem

-Gå jevnlig til frisør

-stell pent deg selv

-SMIL!!!!!!!12

Skrevet

Hva jeg gjør for å ha det bra;

- bevege meg masse: trening, dans eller bare tull icon_smile.gif spiller ingen rolle, bare det betyr aktivitet

- SMILE og le: latter, selvironi og galgenhumor hjelper på ALT. icon_biggrin.gif

- sette meg mål, jobbe mot det og fullføre det (det være seg en hobby jeg ønsker meg, noe innen jobb, eller f.eks. å gjøre noe jeg egentlig synes er skikkelig skummelt)

...med andre ord å ta det meste med en klype salt, gi faen, ha det gøy og utfordre seg selv og omgivelsene.

Gjest Anonymous
Skrevet

mine beste tips:

-tørk av mascarabørsten før du tar på mascara.

-vask ansiktet hver bidige morgen og kveld.

-bruk tanntråd.

-olivenolje over alt: hårkur, sminkefjerner, dusjolje, barbering og i maten selvfølgelig.

-gode hårprodukter gjør stor forskjell.

-det samme gjelder gode hudpleieprodukter.

-skyll håret i kjølig vann etter vask så blir det blankt.

-vask skuldrene etter å ha skylt ut balsam for å unngå kviser.

-bodylotion og fuktighetskrem hver dag.

-kle deg i behagelige klær du trives i.

-rak i ryggen nå!

-benzoylperoxid dreper kviser.

-kunstig hårfarge ser kunstig ut.

-å være snill mot andre gjør deg glad.

-skjønnhet kommer innenfra!

-ha noen å være glad i.

-bruk solbriller.

-spis frukt.

-skrubb hele kroppen i dusjen minst hver uke.

-frisører er ikke tankelesere.

-parfymeridamer får provisjon på alt de klarer å selge deg. stol på din egen dømmekraft.

-stress ned.

-du trenger ikke være vakker for å ha et 100% tilfredsstillende liv.

-man blir uunngåelig deppa av å sammenligne seg selv med fotomodeller.

-det er ikke meningen at det skal synes at du bruker foundation.

-pudder er en gave fra himmelen hvis du ikke har perfekt porselenshud.

-de aller aller fleste er egentlig pene hvis du ser etter.

-å nappe øyenbrynene litt er den letteste måten å gjøre underverker med utseendet på.

-å nappe øyenbrynene for mye er den letteste måten å se helt vanvittig ut.

-puppene dine er helt fine. (og husk på at menn elsker pupper uansett hvordan de ser ut.)

-selvbruner har ingen farlige bivirkninger, det har solarium.

-bruk solkrem!!!!!!!!!!!!!

-smilerynker er et resultat av at du har smilt. de er konsekvensen av lykke, rett og slett

-å tro på alt som står i reklamer kan bli fryktelig dyrt.

-rouge får deg til å se friskere ut.

-vær snill mot deg selv!

-ikke la andre tråkke på deg. du blir bare ulykkelig, det synes og det gjør vondt.

-'alle' ønsker seg et annet hår enn det de er født med. kjemiske behandlinger kan aldri måle seg med naturen, og de ødelegger håret.

-uansett hva du gjør med håret så vokser det ut igjen.

-hvis du står 5 centimeter fra speilet er du dømt til å finne noe å være misfornøyd med. bare la vær. ingen andre står så tett oppi ansiktet ditt og vurderer det.

-å klemme på kviser gjør dem verre.

-hvis du MÅ plukke på huden skal både hender og ansikt være gullende rene først.

-smil!

-du trenger ikke være pen for å få deg kjæreste. allslags merkelig utseende mennesker er lykkelig gift.

Skrevet

Anonym: Genial liste! Den vitner om selvtillit og trygghet. Og DET er en viktig ting.

Mitt beste skjønnhetstips er å se på meg selv i speilet og tenke "Hey, jeg ser ganske bra ut". Nei, jeg er ikke modellpen. Jeg har ingen modellfasong. Jeg har gule tenner og rødmende hud. Men, "Hey, du er sexy"-tanken gjør at jeg ikke fokuserer så mye på de "feile" tingene, men ser at jeg har pene øyne og passelig store pupper. Og hvis JEG tror jeg er sexy, så er det lettere å overbevise andre om det også! icon_wink.gif

Catzy12

Skrevet

Bare en liten kommentar til det med å drikke så mye vann som mulig. Vann er sunt, men man skal helst ikke drikke altfor mye - kroppen sier selv fra når den er tørst, og en får mye væske gjennom maten. Hvis man drikker for mye vann i unge år, kan det føre til inkontinens og andre blæreprobl. etterhvert som man blir eldre.

Skrevet

CeCe,

hvor har du dette fra? Er det dokumentert?

Jeg drikker nemlig masse vann hver dag. icon_eek.gif

Det at kroppen sin ifra når den er tørst derimot, er feil.

Når du er tørst, er det virkelig på tide med væske!

Du må selv drikke vann jevnlig -før- kroppen "varsler".

Skrevet

Det om vann var en kvinnelig lege som forska på inkontinens som uttalte seg om i KK (eller I Form) for en tid tilbake. Ble også temmelig overraska. Tror det mest gjaldt for de som overdrikker vann og springer på toalettet hele tiden...

CeCe

Gjest Cruella
Skrevet

Det stemmer det du sier, CeCe.

Jeg hørte intervju med denne forskeren på radioen for en måneds tid siden. Jeg har også alltid trodd at man ikke kunne drikke for mye vann, faktisk hatt dårlig samvittighet for å ha drukket for lite, men dengang ei...

Mange myter man tror er sannheter...

Skrevet

Kroppen trenger 2-3 liter vann daglig, vi trenger ikke mer enn det. Det er rett at det går an å drikke for mye vann!

Ellers er jo listen til anonym IMPONERENDE!

Det var det å få tid til alt dette da icon_lol.gif12

Skrevet

Jeg har også hørt om forskeren som mener man kan drikke for mye vann. Hun sa at kroppen selv sier fra når man er tørst, og man får mye mer væske gjennom maten man spiser enn det man kanskje er klar over. Et tips hun ga var at hvis man tørster og urinen er veldig mørk, så bør man drikke mer.

• 5 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Mitt velværetips er: Gode dufter! Det kan vera shampoen når eg vaskar håret, rein klesvask, parfyme, brød som steikes i ovnen... Luktesansen er ein velsignelse!

• 1 måned senere...
Skrevet

Skjønnhetsampuller - Guerlain Midnight star..

http://www.makeupalley.com/product/showrev...lain/Treatments

http://eu.strawberrynet.com/productDetail....75&goChar=G :)

- Drikke Mye vann

- Spise frukt

- Ta vitaminer og omega 3 , 6 og 9 .

- Rense huden morgen og kveld

- Følg på med tonic og god fuktighetskrem

- Bruk produkter tilpasset din hud

- Ikke røyke

- Ikke drikke alkohol , litt er greit men jeg drikker ikke i det hele tatt da. men jeg mener , ikke drikke mye alkohol.

- Jevnlig peeling og maske

- Trene og spise sunt

- Bruk mineral foundation istedenfor vanlig foundation

- Få mye søvn

- Ikke stresse

- Ta hudpleie behandlinger i salong jevnlig

Skrevet
Skjønnhetsampuller - Guerlain Midnight star..

http://www.makeupalley.com/product/showrev...lain/Treatments

http://eu.strawberrynet.com/productDetail....75&goChar=G :)

- Drikke Mye vann

- Spise frukt

- Ta vitaminer og omega 3 , 6 og 9 .

- Rense huden morgen og kveld

- Følg på med tonic og god fuktighetskrem

- Bruk produkter tilpasset din hud

- Ikke røyke

- Ikke drikke alkohol , litt er greit men jeg drikker ikke i det hele tatt da. men jeg mener , ikke drikke mye alkohol.

- Jevnlig peeling og maske

- Trene og spise sunt

- Bruk mineral foundation istedenfor vanlig foundation

- Få mye søvn

- Ikke stresse

- Ta hudpleie behandlinger i salong jevnlig

Alle her hadde bra liste.. men...

ta hudpleie behandlinger i salong jevnlig.. det er fy! det gjør ikke noe for huden etter min mening. Tanta mi gikk til hudpleie før kjempe sjelden og da hadde hun en vakker hud full av fuktighet. Nå går hun jevnlig og huden hennes ser ikke ut! den er helt knusktørr og slapp. Hun ser ut som en gammel kjerring nå... hun bruker fuktighetskrem, men det hjelper ikke. Hun har blitt sykt opptatt av å ta vare på seg selv, dette har gjort det verre. Hun farger også håret hver 4 - 6 uke. Det er også stygt, tynt og knusktørt. Så alt burde gjøres med måte;) husk å aldri overdrive. Men jeg må si at alle listene her var veldig bra!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Hvorfor drar noen opp tråder fra 2002 her? Det er ikke forbudt å starte nye tråder... :roll:

Gjest Elfrida
Skrevet

Ingen som har nevnt føttene - så da gjør jeg det. Hvis ikke føttene mine ser velstelt ut og føles bra så blir liksom ingenting helt topp, samme hvor flink jeg har vært med ansikt og kropp.

Jeg pleier å bruke håndkleet til å forsiktig skyve ned neglebåndene på tærne hver gang jeg har dusjet, og bruker en fotfil i dusjen rundt hver 3. uke. Så får føttene en runde med krem innimellom. Noen ganger vanker det litt lysrosa eller perlemorfarget neglelakk. På den måten er føttene stort sett alltid ok, og jeg slipper å bruke mye tid på dem.

Skrevet
Alle her hadde bra liste.. men...

ta hudpleie behandlinger i salong jevnlig.. det er fy! det gjør ikke noe for huden etter min mening. Tanta mi gikk til hudpleie før kjempe sjelden og da hadde hun en vakker hud full av fuktighet. Nå går hun jevnlig og huden hennes ser ikke ut! den er helt knusktørr og slapp. Hun ser ut som en gammel kjerring nå... hun bruker fuktighetskrem, men det hjelper ikke. Hun har blitt sykt opptatt av å ta vare på seg selv, dette har gjort det verre. Hun farger også håret hver 4 - 6 uke. Det er også stygt, tynt og knusktørt. Så alt burde gjøres med måte;) husk å aldri overdrive. Men jeg må si at alle listene her var veldig bra!

Ja , men det hjelper med meg. Jeg har fått mye mindre kviser etter jeg begynte å gå til hudpleier , en gang i måneden da.

Det var det jeg mente , eller annenhver måned.

Jo, det gjør noe for huden.. For de fleste. Bare finn rett hudpleier og gå til rette behandlinger tilpasset din hudtype.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...