Gjest *T* Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har skrevet mye frem og tilbake her inne.. Vet ikke om noen har lest mine tidligere innlegg, men folk her inne har sagt jeg burde si til typen at jeg er forelsket i en annen. Meg og typen har hatt det vanskelig en stund og på randen til brudd siste uken. Men han har vært ydmyk de siste dagene og jeg kjenner ett stikk inni meg at jeg ikke helt klarer å bare gå fra han.. I dag traff jeg vedkommende jeg er betatt av på hans jobb. Vet han liker å bli kjent med nye folk og hilser på alle. Da jeg stod der var det en jente som vinket flørtende og blinket til han.. Det var ikke kjekt for meg å se. Selvom jeg har ingen grunn til å være sjalu. Så er det liksom det at om jeg nå skal gå fra samboer, så blir det jo liksom han jeg vil prøve med. Og det sier han også.. Han sa med en gang at jeg ikke måtte være sjalu, hun var 7 år yngre enn han. Jeg fortalte rett ut til han at jeg ble litt satt ut av det jeg så. Han svarte at han ikke ville lyve og sa at om han ikke har noen forpliktelser så koser han seg. Men om jeg valgte han skulle han bare ha øyne for meg.. Hva betyr dette.?? Er dette noe jeg overreagerer på eller er han en liten flørter? Jeg vil ikke forlate samboer (med problemer) for å gå inn i noe usikkert.. Kanskje jeg er veldig egoistisk som tenker slik, men jeg er veldig betatt av denne andre gutten...!!
Gjest Payandeh Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Du har helt rett, du er egoistisk. Egoistisk og feig. Ærlig talt, skaff deg litt selvrespekt. Voksne mennesker burde vite at man leker ikke rundt på den måten. Du har jo alt innsett at forholdet ikke fungerer, så dump han. Han fortjener bedre. Og du burde ha baller nok til å leve alene, hvis han andre bare leker rundt fordi han er lekker. Det er fantastisk turn off og ikke klare stå på egne bein, men måtte hoppe rett på noe annet for å ha det bra. Hvorfor skjønner så få det? Syntes det lages latterlige mange tråder om samme greia, blir så flau over umodne voksne folk. Stakkars mennesker som faller for sånne som deg. 1
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg sa visst ingenting om at forholdet til typen ikke fungerer. Vi kan jobbe for det, men akkurat nå er jeg forelsket og klarer ikke å sette hodet på plass! Men takk for din respons! Jeg skal ikke nekte eller krangle på noe du sa. Trengte bare å lufte hodet. Og da må man tåle ærlige tilbakemeldinger! Kanskje litt kvass da!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Du kommer til å ødelegge typen din ved at du hopper rett på en annen. Vil du virkelig knuse hjertet hans? Først så dumper du typen din, han ligger i rennesteinen, griner, ser ikke meningen med livet - Du løper rundt og smiler, ler, har det JÆVLIG BRA, kunne ikke brydd deg mindre og knuller på den nye kjekkasen din? Tenk deg selv, hvordan du hadde reagert hvis typen din hadde dumpet deg i dag og vært i seng med en annen i morgen. Hadde det vært allright for deg? Hadde du følt at alle de månedene, årene eller hvor lenge dere en har hvert sammen hadde hatt NOEN som helst verdi lengre? Hopper du rett på en annen, så vil du få din nåværende kjæreste til å føle at han har kastet bort en del av livet sitt, en del han aldri kan få tilbake! Så for all del, hvis har dere det ikke bra! Så dump han.. Men går du rett i sengs med en annen, så er du en egosentrisk bitch av dimensjoner.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Du kommer til å ødelegge typen din ved at du hopper rett på en annen. Vil du virkelig knuse hjertet hans? Først så dumper du typen din, han ligger i rennesteinen, griner, ser ikke meningen med livet - Du løper rundt og smiler, ler, har det JÆVLIG BRA, kunne ikke brydd deg mindre og knuller på den nye kjekkasen din? Tenk deg selv, hvordan du hadde reagert hvis typen din hadde dumpet deg i dag og vært i seng med en annen i morgen. Hadde det vært allright for deg? Hadde du følt at alle de månedene, årene eller hvor lenge dere en har hvert sammen hadde hatt NOEN som helst verdi lengre? Hopper du rett på en annen, så vil du få din nåværende kjæreste til å føle at han har kastet bort en del av livet sitt, en del han aldri kan få tilbake! Så for all del, hvis har dere det ikke bra! Så dump han.. Men går du rett i sengs med en annen, så er du en egosentrisk bitch av dimensjoner. Hehe, slik har jo mange kvinner gjort mot sine menn, det er jo ikke akkurat så uvanlig. Har heldigvis lært meg å bli kynisk slik at jeg slipper å dra inn noe møkk i hjemme mitt igjen. Anonym poster: 62ba5afd2377ea82abd2495e065c5907
Alina X Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Hehe, slik har jo mange kvinner gjort mot sine menn, det er jo ikke akkurat så uvanlig. Har heldigvis lært meg å bli kynisk slik at jeg slipper å dra inn noe møkk i hjemme mitt igjen. Anonym poster: 62ba5afd2377ea82abd2495e065c5907 Nope, omvendt...
Alina X Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Men helt ærlig TS, du er en skikkelig bitch hvis du gjør noe slikt mot samboeren bare fordi du er forelska. Prøv heller å jobbe med forholdet du har med samboeren, hvis det er store problemer i forholdet som dere ikke klarer å løse sammen, så burde du dra, men hvis det kan løses med litt velvilje, så bli. Dessuten virker jo han nye du er forelska i som en flørter. Tror ikke han kommer til å ville ha et så særdeles seriøst forhold med deg, han ser jo også hvordan du hopper på han rett fra han første.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2012 #8 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har skrevet mye frem og tilbake her inne.. Vet ikke om noen har lest mine tidligere innlegg, men folk her inne har sagt jeg burde si til typen at jeg er forelsket i en annen. Meg og typen har hatt det vanskelig en stund og på randen til brudd siste uken. Men han har vært ydmyk de siste dagene og jeg kjenner ett stikk inni meg at jeg ikke helt klarer å bare gå fra han.. I dag traff jeg vedkommende jeg er betatt av på hans jobb. Vet han liker å bli kjent med nye folk og hilser på alle. Da jeg stod der var det en jente som vinket flørtende og blinket til han.. Det var ikke kjekt for meg å se. Selvom jeg har ingen grunn til å være sjalu. Så er det liksom det at om jeg nå skal gå fra samboer, så blir det jo liksom han jeg vil prøve med. Og det sier han også.. Han sa med en gang at jeg ikke måtte være sjalu, hun var 7 år yngre enn han. Jeg fortalte rett ut til han at jeg ble litt satt ut av det jeg så. Han svarte at han ikke ville lyve og sa at om han ikke har noen forpliktelser så koser han seg. Men om jeg valgte han skulle han bare ha øyne for meg.. Hva betyr dette.?? Er dette noe jeg overreagerer på eller er han en liten flørter? Jeg vil ikke forlate samboer (med problemer) for å gå inn i noe usikkert.. Kanskje jeg er veldig egoistisk som tenker slik, men jeg er veldig betatt av denne andre gutten...!! Synes du skal dumpe typen din til fordel for denne flotte, kjekke, kjernekaren som tydeligvis flørter litt med alt og alle. Knull han, la deg blir brukt og sitt der med skjegget i postkassa når alt han var ute etter var å få litt mus! Det fortjener du virkelig hvis du velger å dumpe typen din til fordel for en du bare er betatt av. Har du og kjæresten store problemer som ikke kan løses, hvis du ikke har igjen noen "romantiske følelser" for han. For all del, dump han! Men da burde du sitte og skamme deg frem til jomfruhinna di har grodd igjen, før du finner deg en ny en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå